تشویق شهروندان به پرداخت به موقع حق انشعاب و قبوض

رئیس اداره آبفای شهر چمران گفت: تشویق شهروندان به پرداخت به موقع حق انشعاب، قبوض و صرفه‌جویی در مصرف آب مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه شود.

شیخانی رئیس اداره آبفای شهر چمران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تشویق و ترغیب شهروندان به پرداخت به موقع حق انشعاب و قبوض و صرفه‌جویی در مصرف آب مهم‌ترین موضوعی است که رسانه‌ها می‌توانند در آن نقش‌آفرینی کرده و به آبفا کمک بسیار زیادی کند.

او به مشکل فرسودگی شبکه فاضلاب این شهر اشاره کرد و افزود: شبکه فاضلاب شهر چمران یکی از فرسوده‌ترین شبکه‌های فاضلاب است و بالغ بر ۵۰ سال قدمت دارد.

شیخانی با تاکید بر تامین اعتبارات لازم، تصریح کرد: اصلاح این شبکه فرسوده نیز نیازمند تخصیص اعتبارات مالی است و قرار بود اعتبارات لازم تزریق شود، اما این موضوع هنوز محقق نشده است.

رئیس اداره آبفای شهر چمران در ادامه با اشاره به تلاش برای حل مشکلات در این شهر،گفت: برای حل کوتاه مدت مشکل فاضلاب شهر نیز از محل اعتبارات جاری اداره، لایروبی شبکه فاضلاب را آغاز کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم ظرف مدت ۴۵ روز آینده این موضوع را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.