بازدید رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از دادگاه‌های شهرکرد

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از مجتمع دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرکرد بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی سامانی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از مجتمع دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد و دیدار با کارکنان قضایی و اداری این مجموعه، حضور در دستگاه قضایی را توفیق بزرگ الهی برای خدمتگزاری به مردم عنوان کرد.

او افزود: دادگستری نهادی است که برای احقاق حق و تظلم خواهی مردم بنا شده است و به دلیل آن‌که این نهاد به طور مستقیم با جان، مال و آبروی مردم سر و کار دارد و خدمت در آن نوعی جهاد محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


بهرامی ضمن تقدیر از تلاش‌های قضات و کارکنان دستگاه قضایی، اضافه کرد: محور اصلی خدمت در دستگاه قضا گره‌گشایی از کار مردم و اجرای عدالت است و بر این اساس همه مسئولان و کارکنان در این دستگاه وظیفه دارند تا با خدمت شایسته و تلاش مضاعف تحقق ارکان این محور را در جامعه رقم بزنند.

او اظهار داشت: کارمندان و قضات دادگستری باید همواره خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینند و در فرآیند دادرسی‌ها و رسیدگی به مشکلات مردم به اقتضای حق و عدل عمل کنند.

گفتنی است در بازدید رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از مجموعه دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرکرد تعداد شش قاضی و ۱۳ کارمند نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار