لو رفتن برنامه شیائومی برای راه اندازی سری جدید Civi

شیائومی خود را برای عرضه جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خود که "Civi" نام دارد آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از "The India Express"، انتظار می‌رود سری آینده گوشی‌های شیائومی جایگزینی برای سری Mi CC باشد و این بدان معنا است که جایگزین گوشی‌های Mi CC۹، Mi CC۹e و Mi CC۹ که سری "Civi" نام دارد قرار است برای بازار چین در ۲۷ سپتامبر عرضه شود.

یک تلفن برای شرکت چینی شیائومی، در ماه اوت گذشته در پایگاه داده TENAA با شماره مدل ۲۱۰۷۱۱۹DC مشاهده شد و انتظار می‌رود که این مدل اولین گوشی Xiaomi در سری گوشی‌های "Civi" باشد.

با توجه به آنچه که دیده شده است، نشت‌ها نشان دهنده شباهت آن با تلفن Xiaomi ۱۱ Lite NE ۵G است که هفته گذشته برای بازار‌های جهانی عرضه شد و قرار است در ۲۹ سپتامبر در هند عرضه شود.

شیائومی Civi

تاریخ عرضه گوشی‌های سری آینده شیائومی هنوز مشخص نشده اند، زیرا معمولا شیائومی گوشی‌های اختصاصی را به بازار چین روانه کرده و سپس آن‌ها را به بازار‌های مختلف جهانی صادر می‌کند، مانند آنچه در سری تلفن هوشمند "CC" اتفاق افتاد.

شایان ذکر است که شرکت شیائومی، در حال آماده سازی برای راه اندازی یک تلفن هوشمند میان رده Redmi است، که Redmi k۵۰ نام دارد و دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.