لزوم بررسی دقیق پرونده‌های خاص درآمدی

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج گفت: با حضور سرپرست شهرداری در طول هفته دو یا سه جلسه کمیته درآمدی پرونده‌های خاص بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  علی سلطانی مقدم، معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در جلسه شورای برنامه ریزی با اشاره به تاکید سرپرست شهرداری کرج مبنی بر افزایش درآمدهای این مجموعه گفت: در این راستا به طور مستمر جلسات کمیته درآمد مناطق و سازمان‌ها برگزار می‌شود.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج  افزود: در طول هفته نیز دو یا سه جلسه کمیته درآمدی با حضور سرپرست شهرداری برای بررسی پرونده‌های خاص برگزار می‌شود.

سلطانی مقدم با تاکید بر مدیران مناطق مبنی بر شناسایی و اعلام پرونده‌های خاص درآمدی گفت: بدون شک با حصول نتیجه بخشی از این پرونده‌ها می‌توان از شرایط سخت کنونی عبور کرد.

او همچنین به موضوع اصلاح آیین نامه تهاتر اشاره کرد و افزود: در این خصوص نظر ۵ منطقه دریافت شده و منتظر اعلام نظر سایر مناطق هستیم.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج  گفت: امیدواریم در خصوص اصلاح این آیین نامه سریع‌تر به خروجی مطلوب برسیم تا شاهد اثرات مثبت آن در خدمات رسانی بهتر به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/ ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.