در صحن علنی مطرح شد؛

زندیان: برخی مدیران با هزینه بیت‌المال برای مراسم عزل و نصبشان هدیه می‌خرند/ مصری: این مصداق تصرف در اموال است

نماینده بیجار در مجلس گفت: برخی مدیران با هزینه بیت‌المال هدایایی از قبیل سکه، فرش و تابلوفروش برای خود می‌خرند تا در مراسم‌های عزل و نصب از آنها قدردانی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زندیان نماینده بیجار در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکری شفاهی گفت: با تشکیل دولت سیزدهم تغییرات مدیریتی در سراسر کشور به ویژه دستگاه‌های اجرایی در حال اجرا است و به عبارتی بازار اصل و نصب‌ها داغ است، اما متأسفانه شاهدیم که برخی از مدیران این دستگاه‌ها به ویژه استانداران، فرمانداران و بخشداران قبل از عزل، با هزینه بیت‌المال اقدام به خرید هدایایی از قبیل سکه، فرش و تابلوفروش برای خود می‌کنند تا در مراسم‌های عزل و نصب از آن‌ها قدردانی شود در حالی که این اقدام در شرایط سخت اقتصادی و کسری بودجه قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ریاست محترم جمهور تقاضا دارم به صورت عاجل و فوری از این اقدام غیرضروری جلوگیری کند.

در ادامه مصری که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اگر مسئولانی که از دولت قبل مسئولیت دارند، هدایای از بیت‌المال برای خود خریداری کنند تا در مراسم تودیع و معارفه به آن‌ها اهدا شود، این تصرف است لذا خواهش می‌کنم به ذیحساب‌ها ابلاغ فرمایید که به هیچ عنوان این کار انجام نشود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
شوخی نکن نکند برای شما هدیه نخریدند حالا گلایه می کنی ؟
آخرین اخبار