در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پیش بینی بازار متعادل طلا و سکه در چند روز آینده

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده بازار طلا و سکه، ثبات داشته باشد و سطح قیمت‌ها به همین شکل باقی بماند.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امروز دوشنبه ۲۲ شهریور ، بعد از دو روز تعطیلی بازار‌های جهانی قیمت هر اونس طلا به ۱۷۹۲ دلار رسید که به نسبت روز گذشته ۵ دلار افزایش قیمت داشته ایم.

وی ادامه داد: از دیروز که قیمت ارز رو به کاهش بوده قیمت سکه و طلا هم با کاهش  همراه  بوده است به طوریکه سکه طرح قدیم به طور متوسط ۱۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۳۰ هزار تومان، نیم سکه  ۵۰ هزار تومان  و ربع سکه نیز ۵۰ هزار تومان کاهش داشته است . سکه یک گرمی هم با ۴۰ هزار تومان کاهش رو به رو بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: با توجه به ایام ماه صفر و سوگواری‌ها، داد و ستد‌ها  در بازار کاهش یافته است و بازار طلا و جواهر در یک رکود به سر می برد.

او ادامه داد:حباب سکه در محدوده ۴۵۰ هزار تومان قرار دارد و با توجه به کاهش قیمت ها ثابت مانده است که  این خود نشان‌دهنده رکود و سکوت بازار است. پیش بینی می‌شود که با پایان یافتن ماه صفر بازار بهتر شود اما به نظر نمی‌آید قیمت‌ها به صورت شوک مانند کاهش یا افزایش داشته باشد .

کشتی آرای در پایان افزود: در چند روز آینده پیش بینی می‌شود بازار از یک ثبات قیمتی خوبی برخوردار باشد .

انتهای پیام/

برچسب ها: طلا ، سکه و طلا ، خرید طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار