رئیس دفتر رئیس جمهور:

انجام کار شبانه روزی برای خدمت به مردم شعار محوری دولت سیزدهم است

اسماعیلی گفت: امروز اهمیت و جایگاه رسانه برکسی پوشیده نیست و شاهدیم که دشمنان کشور محور عملیات روانی خود را ایجاد یاس و ناامیدی در مردم قرار داده اند.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور یکشنبه شب در آئین معارفه و تکریم معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، با بیان اینکه متاسفانه تاکنون از تمام ظرفیت‌های خود در حوزه اطلاع رسانی استفاده نکرده ایم، افزود: از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها برای اثبات حقانیت و ارائه خدمات و اندیشه خودمان آنطور که باید و شاید در بخش‌های مختلف استفاده بهینه و همه جانبه نشده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تهیه و تدوین پیوست‌های رسانه‌ای برای فعالیت‌های دولت، اظهار داشت: در دولت تحول خواه و مردمی که شعار محوری تحول و انجام کار شبانه روزی و جهادی برای خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار داده، فعالیت جدی و کار تحولی در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی تلاش مضاعف را می‌طلبد.

اسماعیلی با بیان اینکه نگرش کلان رئیس جمهور و دولت سیزدهم نگاه به آینده و ترسیم افقی روشن با اقدام تحولی برای مردم است، خاطرنشان کرد: اعتماد آسیب دیده مردم باید ترمیم شود و در این مسیر نیازمند اطلاع رسانی هنرمندانه با جذابیت و اثرگذار در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات هستیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های "علیرضا معزی" در دوران تصدی مسئولیت معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور برای دکتر "عباس هنرمند" در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.