اهدای خون از سوی جوانان و دانشجویان عضو هلال احمر یزد

مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: جوانان و دانشجویان عضو هلال احمر شهرستان یزد به پویش نذر خون پیوستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، تقی تقوایی مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: اعضای جوانان و دانشجویان عضو هلال احمر یزد با هدف کمک به همنوع، به پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین پیوستند.

او افزود: در سومین روز از ماه صفر، تعدادی از اعضای جوانان و دانشجویان عضو هلال احمر به همراه رئیس خانه هلال محمد آباد با حضور در انتقال خون یزد با شعار "اهدای خون هدیه برای نجات انسان ها" در قالب پویش قرار مهربانی و طرح تابستانی شوق رویش خون خود را به بیماران اهدا کردند.

تقوایی ادامه داد:  پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین به صورت مستمر در ایام ماه محرم و صفر به صورت سراسری در کشور در حال برگزاری است و اهداکنندگان خون برای ادای نذر خود به مراکز اهدای خون مراجعه می‌نمایند.

مدیر کل انتقال خون استان یزد در پایان با اطمینان خاطر به اهداکنندگان خون بابت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون، گفت: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشه و در همه فصول سال وجود دارد و از هموطنان درخواست داریم با حضور در پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین به صورت مستمر در ایام ماه محرم و صفر در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

جوانان و مردم استان یزد در امور خیرخواهانه همیشه پیشقدم بوده اند به نحوی که متوسط اهدای خون در کشور حدود ۲۶ نفر در هزار نفر است در حالی که در استان یزد حدود ۳۶ نفر در هزار نفر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
یک
آخرین اخبار