بهره مندی ۳ روستای شهرستان گرمی از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۳ روستای شهرستان گرمی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با افتتاح پروژه گازرسانی به ۳ روستای شهرستان گرمی اهالی روستا‌های شاون علیا، قره یاتاق، الیه سر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

او از اتمام پروژه‌های گازرسانی به روستا‌ها را در آینده نزدیک خبر داد و افزود: پروژه‌های گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در آینده‌ای نزدیک به اتمام رسیده و ضریب نفوذ گاز طبیعی با اتمام این پروژه‌ها به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه گفت: پروژه گازرسانی ۳ روستای شهرستان گرمی در قالب ۲ پروژه گازرسانی و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه گازرسانی بیش از ۶۰ خانوار روستایی شهرستان گرمی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

اسماعیلی افزود: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی در شهرستان گرمی با افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۳ روستای مذکور از ۹۷ درصد به ۵/۹۸ درصد رسید که با توجه به شاخص‌های گازرسانی این شهرستان در زمره شهر‌های سبز استان قرار می‌گیرد.

او حجم عملیات شبکه گذاری به منظور افتتاح ۳ روستای این شهرستان را بیش از ۵ کیلومتر عنوان کرد و گفت: با احتساب این میزان شبکه گذاری گاز طبیعی کل شبکه موجود در این شهرستان به بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر رسیده است.

گفتنی است شهرستان گرمی در شمال استان اردبیل واقع شده و در این شهرستان بیش از ۲۷ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.