تعیین تکلیف دانشجویان برای شروع سال تحصیلی جدید/ کدام دانشجویان حضوری آموزش می‌بینند؟

با گذشت ۳ ترم متوالی از آموزش‌های مجازی در دوران کرونا، بالاخره نوع آموزش‌های دانشگاهی برای مهر در تمامی دانشگاه‌ها مشخص شده است.

به گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با همه گیری ویروس کرونا از بهمن ۹۸ تمام دانشگاه‌های کشور و جهان تصمیم گرفتند تا برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت دانشجویان، اعضای هیئت علمی، کارکنان و ... نوع آموزش‌ها را از حضوری به الکترونیکی تغییر دهند.

اکنون حدود یک سال و نیم از شیوع این بیماری خطرناک در دنیا می‌گذرد و به تبع آن تمام دانشگاه‌های کشور ۳ ترم متوالی آموزش‌های مجازی را برای دانشجویان رقم زده اند.

برخی دانشگاه‌ها طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در دوران همه گیری این ویروس بخشی از دروس محصلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که نیازمند حضور در آزمایشگاه ها، کارگاه ها، مزرعه و ... بودند، به صورت آموزش‌های حضوری یا چهره به چهره برگزار کردند، اما تمام دانشجویان کارشناسی و کاردانی بایدحتما به صورت غیر حضوری آموزش‌ها را فرا می‌گرفتند و از تجمع در محیط دانشگاهی جز در موارد ضروری خودداری می‌کردند.

طبق گفته روسای دانشگاهی حضوری شدن آموزش‌ها منوط به تزریق دو دز واکسن کروناست و بدون انجام آن حضور دانشجویان در کلاس‌های درس کاملا ممنوع است؛ بنابراین تزریق واکسن به دانشجویان خوابگاهی انجام شده است و مابقی دانشجویان بنابر اولویت مقاطع تحصیلی از پایان ماه شهریور واکسیناسیون می‌شوند.

اعلام زمان آغاز واکسیناسیون دانشجویان سراسر کشور

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم درباره ثبت نام واکسیناسیون برای تمام دانشجویان سراسر کشور اظهار کرد: طبق اظهارات وزیر بهداشت از هفته آینده واکسیناسیون تمام دانشجویان سراسر کشور آغاز می‌شود.

خاکی صدیق با بیان اینکه مکانیزم اجرایی واکسیناسیون دانشجویان از طرف وزارت بهداشت اجرایی می‌شود، تاکید کرد: دانشگاه‌ها از قبل اعلام آمادگی کرده اند که در صورت ضرورت، مراکز بهداشت خود را برای انجام واکسیناسیون در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار دهند.

او اضافه کرد: اولویت دانشجویان کشور برای تزریق واکسن بر اساس مقاطع تحصیلی قبلا به وزارت بهداشت ارسال شده است که دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این زمینه پیشتاز هستند سپس نوبت به دانشجویان کارشناسی و کاردانی می‌رسد، اما نحوه اجرای واکسیناسیون از طرف وزارت بهداشت اعلام خواهد شد و وزارت علوم در این مورد تصمیم گیرنده نهایی نیست.

مشخص شدن نوع آموزش‌ها در مهر برای تمامی دانشجویان کشور/ کدام دانشجویان حضوری آموزش می‌بینند؟

آموزش‌ها برای تمام دانشجویان وزارت علوم در مهر مجازی شد

محمد علی زلفی گل وزیر علوم اظهار کرد: برای از سر گیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی تابع دستور ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم. ما برای تمامی گروه‌های مقاطع تحصیلی بازگشایی و آموزش حضوری نخواهیم داشت.

او افزود: آموزش حضوری تنها برای دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد که طرح‌های پژوهشی، رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشدشان به تصویب گروه و دانشگاه رسیده باشد، برگزار می‌شود و می‌توانند برای انجام آزمایش‌ها در کارگاه‌ها، میدان‌های کشاورزی و تحقیقاتی در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

وزیر علوم ادامه داد: در حال حاضر تا قبل از واکسینه شدن همه دانشجویان امکان آموزش حضوری وجود ندارد و آموزش برای تمامی مقاطع به صورت مجازی خواهد بود.

مشخص شدن نوع آموزش‌ها در مهر برای تمامی دانشجویان کشور/ کدام دانشجویان حضوری آموزش می‌بینند؟

دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا حضوری آموزش می‌بینند

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت آموزش در کشور، اظهار کرد: مقدار زیادی واکسن در کشور وارد شده و قصد داریم همه دانشجویان و خانواده هایشان را واکسینه کنیم.

عین‌اللهی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی از اواسط مهر کلاس‌ها را دایر می‌کنیم. کلاس‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به دلیل کم بودن تعداد دانشجویان، حضوری برگزار خواهد شد؛ همچنین کلاس‌هایی که تعداد دانشجویان در آن زیاد است به صورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار خواهد شد به ویژه در خصوص کلاس‌های عملی دانشجویان مثل کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها باید شرایط به گونه‌ای باشد که کلاس‌های حضوری برگزار شود.

دانشجویان چه نوع آموزشی را برای مهر می‌پسندند؟

برخی از دانشجویان دانشگاه‌ها مدعی هستند که مجازی شدن آموزش‌ها باعث شده  است تا آن‌ها مطالب درسی را به خوبی آموزش نبینند یا آنطور که باید تمرکز کافی در کلاس‌های درس نداشته باشند، در مقابل بعضی‌های دیگر هم نظری مخالف این موضوع دارند و می‌گویند که اگر آموزش‌ها حضوری شوند تداخل زیادی با ساعات کاریشان خواهد داشت و به این صورت نمی‌توانند حقوق مناسب را دریافت کنند.

همچنین، اکثر دانشجویان کشور تابع بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها هستند و گفته اند که در دوران کرونا و مجازی شدن آموزش‌ها نمره‌های درسی‌شان به شدت افت پیدا کرده است و اگر آموزش‌ها به همین صورت ادامه پیدا کند، قطعا با معدل پایین از دانشگاه فارغ التحصیل خواهند شد.

هم اکنون که نوع آموزش‌ها در مهر برای تمامی دانشجویان کشور مشخص شده است؛ بنابراین انتظار می‌رود تا واکسیناسیون جامعه با روند بهتری انجام شود و مابقی دانشجویان کشور هم بتوانند از ترم دوم ۱۴۰۰، یعنی بهمن ماه به صورت حضوری آموزش‌ها را فرا بگیرند و دیگر نگران نمره‌های خود و ... به علت مجازی شدن آموزش‌ها نباشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
به نظر من باید بگن هر کی دوست داره حضوری بیاد هر کی هم دوست نداره از همون کلاس فیلم بگیرن و در اختیارش بذارن... اینجوری اونایی که میخان برن دانشگاه دلشون وا بشه به خواسته شون میرسن
من بااین نظر کاملا موافقم،گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ستاد ملی کرونا
۰۹:۳۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
من همه کامنت هارو خوندم و تصمیم گرفتم که رشته های پزشکی و علوم آزمایشگاهی و کلا رشته های عملی حضوری باشه اگه مریض شدن هم بتونن به صورت مجازی ادامه بدن
رشته های تئوری هر کی دوست داشت حضوری باشه حضوری بره و دلش وا شه و بقیه مجازی به کارشون ادامه بدن
امتحانات هم همه حضوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
منم از تو خونه موندن کلافه و عصبی شدم....ولی بهتره که آموزش همچنان به صورت مجازی باشه...هیچ چیز از جون مردم مهمتر نیست
Iran (Islamic Republic of)
سید بابا
۰۱:۴۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
کرونا باعث شد بزنیم تو کار ادامه تحصیل کار که نبود گفتیم مدرک بره بالاتر شاید کار پیداشه ولی .....به امید خدا این ترم مجازیه و ترم بعد فقط دفاع دارم یه مدرک میگیریم و خوشحال از اینکه با پولمون 4 تا استاد رفتن سر کار حقوق گرفتن و نت خریدیم و اشتغال زایی کردیم برای شرکت ارتباطات زیرساخت و ... هیف خودمون.... بیکاری بد دردیه .... دعا بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
اساتید دانشگاه که همگی بی بوته هستند. اصلا شرمنده نیستم که توهین کردم به خاطر ازاری که به بنده رساندند و حق را ناحق کردند.
Iran (Islamic Republic of)
عباس صالح پور
۲۳:۲۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
در شرایط فعلی مجازی بهتر است چون هنوز پیک بعدی نیومده و شاید افراد حاضر در کلاس ناقل باشند و الان با فضای مجازی بسیاری از ترددها کم شده و هزینه ها پایین میاد ورفتن از شهری به شهردیگر جریمه دارد والان نجات جان انسان اوجب واجبات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
وضعیت لایک و کامنت ها نشون میده که واقعا دانشجویان مجازی میخوان یا حضوری


یه نظر سنجی عمومی بذارن تا تکلیع مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
فقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــط حضوری یک ربع هم مجازی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
چه همه دانشجوها مشتاق درس شدن، والا زمانی که حضوری بود همه دنبال پیچوندن بودن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
واقعا فکر می کنید دنبال درس هستن؟! اگه دانشگاه ها مختلط نبود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
اینایی که میگن مجازی مجازی . حاضرم قسم بخورم واسه تقلب میگن فقط . بخدا تو مجازی هیچی از درس نمی فهمیم ما . بسه دیگه . خیلی کسل کننده است کل روز رو‌ پشت گوشی بشینی درس گوش بدی خیلییی . قضیه شون شده مثه اون دبیرستانیایی که اعتراض کرده بودن به امتحان حضوری ولی خودشون تو تجمع اعتراضیشون انگار نه انگار که کروناست . پس کرونا رو دیگه بهونه نکن . خودت هزار جا میری انگار نه انگار که کروناست !!!! اعصاب ادم رو خورد کردین دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
شما مطمئن باش با این سطح توی حضوری هم چیزی نمیفهمی :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
به نظر ما در این شرایط آموزش مجازی باشه ..ما نه از درس و امتحان می ترسیم..مگه از اول که اومدیم آموزش غیر حضوری بود ..اما الان شرایط کرونا واقعا سخته ..اتفاقا در آموزش مجازی ما خیلی خوب پیش رفتیم ..سر ساعت کلاس آنلاین داشتیم ....مشکلی هم نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
اتفاقا خیلی هم مشکل داریم با مجازی . هیچی از درس نمی فهمیم . سر کلاس خیلی بهتره . هم اینکه میری دانشگاه روحیه ات وا میشه . این طوری از صبح تا شب تو خونه این
م . خسته سدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
مجازی باشه بهتره
ایشونم میگه میریم دانشگاه دلمون باز میشه

جون دلم تو دانشگاه چیا میبینی دلت باز میشه
دانشگاه جای درسه نه اینجوز چیزا


تورو خدا به جای اینجور تفکرات به فکر جوووون جوونای مردم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
پس نگو درسو نمی فهمیم و نمره هامون افت کرده و .... میرید دانشگاه دلتون وا شه... واقعا که،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
سلام ببخشید همه دانشجوهایی که میگن کروناکرونا،همه جامیرن جشن تولد، عروسی و...اونجاکرونانیست حالا به دانشگاه که میرسن یهو کرونا میاد اینایه سری آدمه تنبلن که دوس دارن زیرپتوبرن کلاس امتحاناشونم ازروکتاب بدن بعدشم کرونا الان مثل آنفولانزا شده دوهفته میمونی خونه خوب میشی فقط اونایی که مشکل قلبی و...دارن ممکنه دورازجون فوت بشن همین کارارو کردیم شدیم جهان سوم، توروخداپزشکی مقطع کارشناسی روحضوری کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۰۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
همون دو هفته موندن تو خونه میدونی چی همه هزینه دارو و درمان داره حالا مرگ و میرش به کنار . میدونی اگه یکی تو خوابگاه ها کرونا بگیره چه افتضاحی به بار میاد !!!!! قبل حرف زدن یکم فکر کنی بد نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
جان آدم از همه چیز مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
پزشکی مقطع کارشناسی چیه دیگه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
احسنت... من که حاضر نیستم یک نفر هم بمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
پزشکی مقطع کارشناسی؟! رشته جدیده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
تو مطمئنی دانشجوی پزشکی هستی؟؟؟به نظرم اینو با کلاس خصوصی آموزش بدین خیلی باید روش کار کرد!بدبخت اونایی که تو درمانشون کنی!وقتی هنوز ارزش جون آدمها رو نمیدونی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
سلام توروخدادانشگاه های علوم پزشکی کارشناسی رو حضوری کنیدبه نظرمن واقعالازمه مانمی تونیم مجازی درس بخونیم یعنی شدنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
باشه پزشکی هارو حضوری میکنم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۰۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
تاحال به این فکرکردید که کرونا کاسبی شده ؟ غیرفرهنگی شده؟ شلوارها کوتاه شده یعنی کرونا پاچه شلوارهم گیرمیکنه که بالاتررفته یا فقط شستن دست بوده وخیلی چیزهای دیگر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
چی میگی بابا .هم چی درست شده چسبیدی به پاچه شلوار .جمع کن تورو خدا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
شستن به آب رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
عقب مونده
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۱:۳۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
چه اسراری بر آموزش حضوری است وقتی زیرساخت مجازی با هزینه زیاد تامین شده، دیگه برگشت به عقب اشتباه است. باید معایب آموزش مجازی رو برطرف کرد مثلا برای امتحان دانشجو به دانشگاه شهر محل سکونت مراجعه کنه و امتحان بده. مثل پیام نور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
چه زیرساختی فراهم شده مثلا ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۱:۰۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
این اصرار که شما به عنوان یک دانشجو اصرار را اسرار ننویسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
گفتن میخان برن دانشگاه دلشون وا شه.... کی به فکر آموزش و علم هست... اونایی هم که تو آموزش مجازی نمره هاشون افت کرده دیگه من موندم چی بهشون بگم...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۳۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
سلام من هیات علمی دانشگاه مرکز استان هستم که محل تزریق واکسن رو شهرستان محل سکونت انتخاب کردم. ولی با گذشت نزدیک دوماه هنوز پیامک برام نیومده و ساانه میگه منتطر پیامک باشید. حضوری مراحعه کردم مسوول مربوطه یک لیست داره میگه اسم شما تو لیست نیست. یک روز میگن برای دوز دومی داریم. یک روز فقط ستنوفارم دارن بالاخره هنوز موفق نشدیم. بعد از چند روز که واکسن نیست یک روز هم که دارن خیلی شلوغ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
اتفاقاً آموزش مجازی خیلی خوبه.
۱- از لحاظ هزینه در این ایام کرونایی که همه مریض دارن و شرایط اقتصادی بد است، خیلی خوبه که آموزش مجازی شده و به نفع اقتصاد خانواده هست.
۲- از لحاظ درس خوندن هم، دانش آموزان و دانشجویان در کنار خانواده هستند و لااقل پدر و مادر می فهمند که بچه چی داره میخونه.
۳- استاد، تمام وقتِ کلاس رو صرف یاد دادن میکنه و از گفتن حرف های بیخود که در کلاس های حضوری گفته میشه، دوری میکنه. چون میدونه خانواده ها هم ممکنه تدریس استاد رو گوش کنن. ضمن اینکه استاد میدونه تدریسش هم ضبط میشه.
۴-چون کلاس ها ضبط میشه، امکان بازبینی مجدد جهت تکرار فرایند یادگیری برای دانشجویان خیلی خوبه.
۵-در آموزش مجازی، یادگیری دانشجویان خیلی بهتر شده.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
البته نمیدونم شما در نقش والدین هستید یا دانشجو . آموزش مجازی در کنار بعضی خوبی هاش به شدت مذخرفه ! یک روز کامل صبح تا شب پشت مانیتور باشید و یا دبگیرید این حرف رو نمیزنید اونم در شرایطی که قطع و وصلی هست و از اون بد تر به خاطر حالت مجازی اکثرا دسترسی به تخته برای نوشتن نیست . و چهارتا اسلاید اماده که هیچ کی هم چیزی نمی فهمه . صحبت های استاد از یه مجرا به نام هد فون یا هر چی بعد از یک ساعت تکراری میشه در حالی که هیچ کدوم از این مشکلات در حالت حضوری نبود . برای سوال پرسیدن مکافاتی هست . همه شرایط خریدن گوشی یا سیستم خوب رو ندارن . اینترنت هم که دیگه هیچ . یه جا صدای دانشجو قطع میشه . یه جا به خاطر درد سر های پرسیدن سوال کلا بیخیال سوال میشه . برخی اساتید سن بالا هم که وارد نیستن بد تر زجر کش می کنند . شما براتون اتفاق افتاده بار ها و بار ها 2 ساعت بیاید سر کلاس و کل دو ساعت صرف حل شدن مشکل استاد یا مشکل اتصال یا هر چی خودتون باشه ؟ بحث ارزیابی پایانی هم که اشاره نکردید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
کیفیت آموزش حضودی را مجازی قیاس نکید، بهترین شیوه یاد گیری و ایجاد رقابت علمی و تبادل اطلاعات همان آموزش حضوری است ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
حالا درسته بعضیا میرن دانشگاه دلشون وا میشه اما یک لحظه به این فکر کنید که خدای ناکرده یکی از عزیزانتون بمیره... واقعا سخته
کنار خونواده بودن کجا و خابگاه و خانه دانشجویی و کثافت کاری (منظورم عدم رعایت پاکیزگی) و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
دسترسی به تخته نیست چیه؟! نرم افزار هایی هست که استاد میتونه مانیتور رو تخته کنه و بنویسه و یا اصلا روی تخته واقعی بنویسه و خودش و تخته در فیلم باشه... اتفاقا خیلی بهتره امکان بازبینی هست، اگه کلاسی رو از دست دادیم میتونیم دوباره ببینیم... بازبینی برای رشته های فنی مهندسی واقعا کاربردیه
سوال هم که شفاهی و کتبی راحت میشه پرسید
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۲۳:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
خبرنگاران جوان به آزمون حضوری مقطع دکتری دانشگاه آزاد رسیدگی نکردید
با اینکه بارها و بارها براتون پیغام فرستادیم و خواهش کردیم متاسفانه هیچ کاری برامون نکردید
Iran (Islamic Republic of)
متین موسوی
۲۲:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
آقاااااااا
یه بار موقع انتخاب واحد خبر نگار بفرستین دانشگاه تهران غرب دانشکده انسانی ، قیامته قیااااامت آخه چرا باید برای یه انتخاب واحد و پرداخت بدهی اینهمه صف طولانی و شلوغی رو تحمل کنیم ؟؟؟؟؟؟
United States of America
دانشجو
۲۲:۰۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
حضوری بشه انصراف میدهم از جونم که سیر نشدم تو این وضعیت با ساعت کلاسی که ما داریم از هشت صبح تا چهاروپنج عصر با رعایت پروتکل ها واقعا آزار دهنده اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
انصراف بده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
به نظر من باید بگن هر کی دوست داره حضوری بیاد هر کی هم دوست نداره از همون کلاس فیلم بگیرن و در اختیارش بذارن... اینجوری اونایی که میخان برن دانشگاه دلشون وا بشه به خواسته شون میرسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
من اردیبهشت ماه دوز اول واکسن و خرداد هم دوز دوم رو تزریق کردم ولی متاسفانه ماه قبل کرونا گرفتم و چند روز زمین گیر شدم اصلا حال خوبی نداشتم متاسفانه تصور غلطی که بین مردم هست این که اگه واکسن تزریق بشه کرونا از بین میره درحالی که اصلا اینطور نیست فقط آمار مرگ و میر کم میشه ولی مبتلایان به قوت خودش باقی میمونه . الان ترم سوم هستم و واقعا نگران بازگشایی دانشگاهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
چرا بخاطر یه تیکه کاغذ به اسم مدرک میخواهید جوانان رو به کشتن بدهید، جون و سلامتی آدم با ارزشتر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
تیبا
۱۹:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
سلام من و خانوادم کرونا گرفتیم بعد 3هفته تازه رو به بهبودی هستیم دکترمون هم گفتن 1.5تا 2بعد میتونیم واکسن بزنیم خب من نوعی چطوری بیام سر کلاس....و اینکه اصولش این هست باید همه دانشجویان 2دز واکسن رو بزنن بعد 2هفته کلاس ها حضوری برگزار کنن درغیر این صورت دارن با حون با جوانان بازی میشه.یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
لطفا مدارس را حضوری گنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
نه به واکسن اجباری...
Iran (Islamic Republic of)
دانش
۱۸:۴۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
یه سوال دارم الان میگن حضوری بشه ، بعد یه سوال اینجا پیش میاد وقتی یکی مریض شد و نتونست بیاد سر کلاس حالا بیشتر از چند نفر هم خواهند بود بعد اونا بابد چجوری درس بخونن؟انلاین؟ خو دیگه از بقیه مگه عقب نمیفته؟
یکم ب فکر دانشجوها باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
*(نه به واکسن اجباری)* .حضوری و غیر حضوری ول کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
لطفا، درباره این داروی آلرگارد استاپ سیویر که میگن خیلی موثره و هیچ تلفاتی هم نداشته بگویید.
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۷:۳۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
تو این وضعیت باید مجازی باشه تا مشکل از اینی که هست بدتر نشه و بلکه انشالله از بین بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
تنبلا دوست دارن مجازی باشه چون تنبلن و نمیخان یاد بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
حتی زرنگ ها باید زنده باشن تا بخوان درس بخونن اگه حضوری بشه متاسفانه زرنگا هم نمیتونن درس بخونننن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۵۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
بابا زرنگ.تو زرنگ کی بودی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
زرنگا هم میرن دانشگاه دلشون وا بشه
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۷:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
دانشگاه ها باید این ترمم مجازی باشن یا اصلا مجازی باشن تا این کرونا ریشه کن بشه وقتی که واکسن بزنیم بازم امکان این هست که کرونا بگیریم و اگر گرفتیم این که به چند نفر دیگه انتقال میدیم به کنار چطوری با حال مریض بیایم سرکلاسا بشینیم و به درس گوش بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
مریض که بشیم دیگه نمیزان سر کلاس بشینیم نگران این قسمتش نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
دانشجوهای خوابگاهی حداقل یکی دو هفته یه بار میرن شهر خودشون و شما نمیتونید اونا رو تو خوابگاه زندانی کنید که. اینجوری ویروسو میبرن شهر محل زندگیشون یا از اونجا میارن شهر دانشگاه اصن یه وضعی میشه.
از مسئولین ستاد کرونا و بهداشت انتظار میره علاوه بر مدرک داشتن این چیزا رو هم متوجه شن.
بعدشم از مثبت و منفی زیر نظرات معلومه اکثریت آموزش حضوری میخوان یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
فقط میخان بگن حضوری کردیم اصلا به فکر عواقبش نیستن... واکسن فقط مرگ و میر رو کاهش میده بیماری همچنان خواهد بود... الان مثلا اگه در هر 10 خانواده یک مریض هست اون موقع تو هر خونواده یک مریض خواهد بود. اگه دانشگاه حضوری بشه ترددهای بین شهری خیلی افزایش پیدا میکنه...
Iran (Islamic Republic of)
F.E
۱۷:۰۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
کدوم دانشجویی هست که نمرش افت کرد؟اتفاقا ما طالب مجازی هستیم چون سر کار وخانه وقتمون تلف نمیشه وهزینه ها ی رفت وامد هم به صفر رسید همون اموزش حضوری رو تو مجازی داشتیم نمرات هم تغییر نکرد همون سطح قبلی اموزش مجازی خیلی برتری داره وبا حضوری شدن تعداد زیادی دور دانسگاه رو خط میکشند وانصراف میدن اساتید ارزیابی در طول ترم دارند ومیفهمند کدام دانشجو درس میخونه یا نه این حرف دل همه دانشجو ها هست
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۲۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
بله . تعداد زیادی از تنبل ها که به تقلب عادت کرده بودند از دانشگاه انصراف میدن احتمالا و چه بهتر . مدرک تقلبی کمتر زندگی بهتر . ولی تو مجازی سطح همه افت کرد حالا شما رو نمی دونم . پس بهتره از زبان بقیه حرف نزنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
به نظر من امتحانات حضوری بشه تا اینایی که میخان برن دانشگاه دلشون وا بشه به ما نگن تنبل؛ امتحانا حضوری باشه نشونشون میدیم کی تنبله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
بحث زرنگ و تنبل بستگی به خود شخص داره،ولی جون آدمها خیلی مهمتره،حالا همه اونایی که مدرک گرفتن رفتن سرکار؟یا اونایی که بند پ دارن؟پس میبینید مدرک، ملاک اولیه استخدام نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
سلام خدمت دوستان عزیز این ترم هم میبایست مجازی بشه اگه از اواخرشهریور همه دانشجویان واکسن دوز اول بزنن بعد 28روباید دوز دوم بزن وسپس بعد 4هفته پس ازدوز دوم بدن بستگی به نوع واکسن 80تا90درصد ایمن میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
فک کنم بعدش به دانش آموزان هم بزنن فقط ما دهه شصتیای بیچاره طبق معمول از قافله عقب بمونیم آخه بابا یکم انصاف داشته باشید دهه شصتیا هم الان پدر و مادر خونواده هستند یا کارمندن و مجبورن هر روز برن بیرون از خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
الان داره رده های سنی دهه 60 را واکسینه می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
دهه شصتیا هفت خان رستم رو پشت سر گذاشتن از کرونا و اژدها و .. نمی ترسن ... خود عزرائیل هم حریفشون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
تا اونجایی که در نظرات دیده میشه اکثر دانش جویان مخالف آموزش حضوری اند نه موافق؟!!
گزارش تهیه کردید یت از خودتون در آوردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
اینایی که منفی دادند اکثر دانشجویان شاغل یا متاهل هست که دانشجوی رشته های خواندنی هستند لطفاً نیاید برای همه نظرها منفی بدید به خاطر خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
الان ستاد ملی کرونا میاد کامنت ها و لایک های مارو بررسی میکنن و تصمیم می گیرن که حضوری باشه یا مجازی :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
-
یه منفی هم تو کامنت بهت دادم تا از خودت حرف در نیاری
Iran (Islamic Republic of)
Sami
۱۵:۳۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
ما بریم اگه کسی ناقل باشه کرونا بگیریم چی
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۳:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
چیزی به نام واکسن می دونی چیه و کارش چیه اصلا ؟؟؟؟ یا فقط واسه تقلب اینا رو میگی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
آمار کرونا رفته بالا و تعداد فوتی ها هم بیشتر میشه. در این شرایط همچنان اموزش ها باید محازی باشه و به هیچ وجه نباید حضوری بشه.
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۵:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
برامون مجازی صد پله بهتر دانشگاه که حضوری بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
من یه دانش آموزام و ناراحتم بابت اینکه امسال هم مجازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
ناراحت نباش میگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
من به عنوان دانشجو کرونا بگیرم وناقل باشم چند نفر دیگه رو هم درگیر کنم در صورتی که هیچ مشکلی هم برای خودمم پیش نیاد به نظرتون چقدر این مورد کارشناسی شدس که حتما باید بریم دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
با سلام.من خودم خوابگاهی هستم. در زمان های عادی ۶_۷ نفر دانشجو رو در اتاق ۹ متری جا میدادن. الان که فصل سرماست و اتاق ها هیچ تهویه ای هم نداره.گیریم واکسن هم بزنیم.یک نفر تو یه اتاق بگیره ، بقیه هم میگیرن و تو شهر غربت کی میخواد به حال بد آدم رسیدگی کنه ، دیگه حالی میمونه واسه درس خوندن؟ اتفاقا اکثر دوستان من و خودم مخالف حضوری شدن دانشگاه ها هستیم و اتفاقا یادگیری مجازی خیلی خیلی برامون راحته چون فیلمه و هر چندبار بخوایم میبینیم. برای ما دخترها در حالت عادی رفت و امد و خوابگاه خیلی سخته چه برسه تو این کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
چون فیلمه
خخخ
صبر کن حضوری بشه فرق فیلم و مشروطی رو میفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
راست میگه دیگه... فیلمه:))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
لطفا، درباره این داروی آلرگارد استاپ سیویر که میگن خیلی موثره و هیچ تلفاتی هم نداشته گزارش بنویسید.
Iran (Islamic Republic of)
Zmalekirad
۱۶:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
شربت الگارد خیلی موثره. در اطراف من افرادی که کرونا گرفتند از این شربت استفاده کردند و خیلی سریع خوب شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
ستاد شبه علمی کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
اکثریت کشور اون هم با شیوه نامه سخت تصمیم به بازگشایی مدارس گرفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
خطرناکه نباید دانشگاه باز بشه خیلی از اون دانشجوها کرونا گرفتند چطور بیان سر کلاس بقیه هم آلوده میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
دوستان همکاران من با وجود اینکه واکسن زدن باز کرونا گرفتن اصلا واکسن مانع نمیشه کرونا نگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
سلام باشگاه جان لطفا پیگیری کنید نتایج کنکور تا شنبه میاد لطفا تاریخ دقیق نتایج نهایی کنکور سراسری رو بزنید ممنونم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عاطفه
۱۵:۰۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
بگین جوابا کی میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
من به عنوان یک دانشجو با کلاس انلاین موافقم چون که ما در حالت عادی میرفتیم دانشگاه یا مدرسه یه نفر سرما میخورد ماهم مریض میشدیم حالا چه برسه تو این ویروس
تا زمانی که همه ملت واکسن نشن نباید مدارس و دانشگاه باز بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
‌واقعا عجیبه
چطور بلافاصله بعد واکسن بریم دانشگاه، بعد خودشون میگن ابن واکسن ها کاملا مطمئن نیست.
دانشگاه ها باید از بهمن حضوری بشه. والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
همون بهتر مجازی باشه‌.مدرک دانشگاه در این مملکت به هیچ دردی نمیخوره.فقط برا یه عده خاص و سهمیه دار که اون ها هم بدون مدرک سر کار میروند.این مدت هر چه به ادارات و مراکز استخدامی مراجعه میکنیم نتیجه نداره.و در ضمن پاسخ عزیزانی که میگن فقط به فکر کار اداری و پشت میزی نباش و یا علی بگو.لطفا حرف نزنند.این همه سال درس خواندیم تا در یه سازمان یا اداره استخدام بشیم نه با مدرک بریم در فروشگاه و اسنپ کار کنیم.در دنیا براساس مدرک به کارجویان شغل مهیا میشه اما در کشور ما اینطور نیست و فقط به فکر یه عده خاص و سهمیه دار هستند که هیچ وقت پیگیر کار نیستند.و کار رو دو دستی تحویلشان میدهند. لطفا برای دیگران تصمیم نگیرید که چه کار کنند.همه درس خواندن تا به کشورشون کمک کنند فقط شماها نیستید که به فکر این مملکت هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
خدایی این ترمم مجازی باشه بهتره. خیلی از کسایی که واکسن زدن باز هم کرونا گرفتن، درستش اینه که تا زمانی که ویروس ریشه کن بشه اموزشگاها باز نشن نه اینکه تا وقتی واکسن نزدیم. پارسال هم گفتن امار اومده پایین یک هفته بعضی شهر ها مراکز اموزشو حضوری کردن و یهو آمار سر به فلک کشید. کشور چین هم تا زمانی که ابتلا به ویروس به صفر نرسید کشورو تعطیل کرد و همین باعث شد ریشه کن شه ولی متاسفانه ما همه جا بازه فقط مراکز اموزش بسته هست
Iran (Islamic Republic of)
MK
۱۱:۵۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
کلاس های مجازی باعث شدن که بتونم نهایت استفاده رو از زمان کلاس ببرم و ارزشیابی اساتید هم کیفیتش بالا رفته بنظرم، بعضی ها که طرفدار باز شدن دانشگاه هستن فقط بدنبال خوش گذرونی، دورهم بودن و وقت تلف کردن هستن نه درس خوندن. من خودم دانشگاهم از محل زندگی اصلیم دور هست و مجازی شدن کلاس ها باعث شد که بتونم بیشتر روی درسم تمرکز کنم و این دوران مفیدترین دوران عمرم بود. حالا با حضوری شدن دانشگاه ها متاسفانه همه چی برمیگرده به حالت قبل و منم مجبورم توی این وضعیت کرونا دائم بین شهر خودم و شهر دانشگاه رفت آمد داشته باشم... ولی باز خوشبختانه تو این دوران تونستم به اندازه ۴ سال جلو بیفتم.

اون دوست عزیزی هم که مینویسه خسته شده از مجازی حتی نمیدونه چند وقته دانشگاه ها مجازی شده! اینا اصلا به زمان اهمیتی نمیدن و فکر میکنن دانشگاه شهر بازی ای چیزیه که باید برن توش با دوستاشون تفریح کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
تو چی تو به فکر تقلبی؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
هیسسس
۱۶:۳۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
به تو چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
عزیز نمیدونم رشتت چیه ولی ما علوم آزامیشگاهی هستیم مثل شما که نمیریم تو دانشگاه خوش بگذرونیم باید بریم کلاس های عملی رو شرکت کنیم به شما چه که میان خوش میگذرونن شماهم بشین تقلبت رو کن نمرت خدب شه ۴ سال جلو بیفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
احسنت... اصلا تو یکی از کامنت ها خودشون اعتراف کردن که میرن دانشگاه دلشون وا بشه... باشگاه جان به ستاد ملی بگید فقط امتحانات رو حضوری کنن تا به ما نگن تقلبی
Poland
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
دانشگاهها حضوری بودند چطور کارشون رو انجام میدادند که حالا غیر حضوری هستند انجام بدهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
این قدر اصرار دارید باز کنيد دانشگاه حداقل این سامانه ثبت نام رو درست کنید چند دقیقه طول می‌کشه تا مرکز واکسیناسیون منطقه‌ پيدا کنه بعد میزنه با خطا مواجه‌ شده‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
به نظرم اگه سال جدید تحصیلی غیر حضوری باشه بهتره این واکسن های کرونا ۱۰۰درصد جلوگیری بیماری نداره و ممکن فرد ناقل باشه و بچه های کوچیک رو درگیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
خیلی از دانشجویان و خانواده شان کرونا گرفتند اگه مجازی برگزار بشه می تونن در کلاس ها شرکت کنند ولی اگه حضوری بشه امکان تحصیل ندارند
Iran (Islamic Republic of)
الپ ارسلان
۱۰:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
در دانشگاه چیز مفیدی تموطش نمیدید بزارید مجازی آموزش ببینیم و به به کار و زندگی مان برسیم خواهشن
Iran (Islamic Republic of)
..
۰۹:۳۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
با توجه به روند واکسیناسیون در کشور ، امکان بازگشایی همه دانشگاه ها در ابتدای آبان وجود دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
خیر
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۴:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
مگر دانشگاه بجز حفظیات و فرمول های بی کاربرد چی داره، که حاضرید حتب به قیمت جان انسانها آنرا باز کنید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
بالای ۴۰ سال که داره واکسن میزنه، زیر ۳۰ سال ام که دانشجو اند اغلب یا محصل و دارند واکسن میزنند، این وسط موندیم ما دهه شصتی ها که باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، آب زیاد بنوشیم، قرص ویتامین c بخوریم تا سیستم ایمنی مون تقویت بشه و تا اطلاع ثانوی تو محیط های پر تردد نریم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
وقتی همه دانشجویان واکسینه شدن چرا بازگشایی دانشگاه ها بره برا ترم بهمن؟
زود دانشگاه رو باز کنید این چه وضعشه همش مجازی مجازی ،آموزش کشور با این مجازی شدن کلاسا داره خیلی ضعیف میشه.
مجازی بودن یعنی چرت زدن سر کلاس یعنی نمره الکی یعنی ناعادلانه بودن کلاس یعنی افراد پولدار نفر اول کلاس ،بسه دیگه خسته شدیم ۴ ترمه مجازیه دیگه بسه.
اگر این ترم هم باز میخواد مجازی برگزار بشه لطفا کلاس های عملی رو حضوری کنید.
تمام تحصیلمون به فنا رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
من نمیدونم شما تو کدوم مرکز اموزشی ولی والا جایی که ما هستیم با این حال که مجازیه نیم نمره هم کمک نمیکنن و سرکلاسم خبری از چرت زدنمون نیست کسی که بخواد سر کلاس چرت بزنه سر همون صندلی تو کلاسم چرت میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
3 ترمه مجازیه نه4 ترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
تو حضوریم بری سرکلاس نخوای درس یاد نمیگیری
Iran (Islamic Republic of)
آرش ایمانی منش
۱۵:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
من خودم شاگرد اول دانشگاه تهران هستم ببین تو اینجا چیزی یاد نمیگیری یه سر باید به هوشت بزنی ربطی به مجازی و غیره نداره اینها بهانه است چرا پس من میفهمم انتگرال ها و الگوریتم ها را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
اگر دانشجوی دانشگاه تهران بودی با اون رتبه حاضر نبودید مثل دانشجوی پیام نور از راه دور درس بخونی قطعا یک مشکل داری چون دانشجوی دانشگاهی پیام نور به خاطر مشکل حضور اکثر میروند پیام نور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
شما اگه واقعا طالب علم باشی با کلاس مجازی هم یاد میگیری نه اینکه چرت بزنی الکی مجازی بودن کلاسها رو بهونه نکنید همون چیزی که توی شرایط حضوری استادا یاد میدن توی مجازی هم همونو یاد میدن منتها یه سری از دانشجویان فرصت پاچه خواری و استاد ما بگیم رو با این شرایط از دست دادن و نمره هاشون افت کرده و ناراحتن:)) از نظر امتحانم والا امتحانا اصلا آبکی و آسون نیست و تعداد سوالا رو زیاد میدن و زمان رو کم میدن و کسی فرصت تقلب نداره ولی بازم تفاوت نمره ها نشون میده کی درس خونده و کی چرت زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
لدت یادگیری که تو آموزش حضوری وجود داره تو آموزش مجازی وجود نداره این دیدگاه شخصی میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
دانشجویان رشته‌های هنری همه از این بلاتکلیفی دوساله خسته شدند اونا باید تو‌کارکاه باشند نه تو اتاق و کامپیوتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
چی داری میگی باشگاهذ ،دانشجوی رشته های هنری همه ناراضی هستند از وضعیت مجازی