فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء تأکید کرد؛

لزوم توجه ویژه دستگاه‌های کشور به حوزه سایبری

سرلشکر ایزدی گفت: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع، همچون گذشته شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های آمادگی رزم به‌ویژه در حوزه سایبری باشیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) و تعدادی از مسئولین ارشد این قرارگاه با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع دیدار و در خصوص تعاملات فی‌مابین گفتگو کردند.

سرلشکر ایزدی در این دیدار با تبریک انتخاب امیر آشتیانی به سِمت وزیر دفاع اظهار داشت: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع همچون گذشته شاهد رشد و پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف آمادگی رزم به‌ویژه سایبری باشیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با تبیین اهمیت حوزه سایبری و تهدیدات نوین در عرصه جنگ‌های آینده، بر لزوم توجه ویژه بخش‌های مختلف کشور و به‌خصوص وزارت دفاع به حوزه سایبری تأکید کرد.

امیر آشتیانی نیز در این دیدار با مهم دانستن موضوع سایبری و تهدیدات نوین در معادلات نظامی جهان، ابراز امیدواری کرد تا با تکیه بر دانش و فناوری‌های پیشرفته در آینده نزدیک به دستاورد‌های گرانسنگی در این حوزه‌ها به‌خصوص در حوزه سایبری دست یابیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: خوشبختانه با همت و تلاش مدیران متخصص صنعت دفاعی، وزارت دفاع در این سال‌ها توانسته است اقدامات ارزشمندی را در حوزه‌های جنگال، پهپادی، پدافندی، الکترونیک، راداری و فضایی انجام دهد.

سرتیپ آشتیانی بالندگی، پیشرفت و حرکت در لبه فناوری‌های نوین را نشانگر عمق دستیابی به دانش و علوم کاربردی و بومی جوانان ایران اسلامی دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار