سردار حاجی زاده در دیدار با وزیر جدید دفاع:

همکاری‌ها با وزارت دفاع در حوزه ارتقاء قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر جدید دفاع دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه انقلاب اسلامی به همراه معاونین این نیرو با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سردار امیرعلی حاجی‌زاده با تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بر تعامل، همکاری و تبادل تجربیات دو مجموعه وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد و افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نقش موثر و تعین‌کننده‌ای در ارتقاء قدرت دفاعی نیروی هوافضای سپاه می‌تواند داشته باشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ابراز امیدواری کرد: انشاء الله در دوره جدید وزارت دفاع همکاری‌ها در حوزه ارتقا قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز در این دیدار با اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تعامل و همکاری تنگاتنگ با نیروی هوافضای سپاه، خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت‌ها و بستر‌های گسترده صنعتی و تولیدی در وزارت دفاع خواهیم توانست در تأمین و برآورده سازی نیاز‌های دفاعی و نظامی نیرو‌های مسلح و به خصوص نیروی هوافضای سپاه گام‌های بلندی را برداریم.

امیر سرتیپ آشتیانی توانمندی‌های تولیدی وزارت دفاع در حوزه موشکی را بسیار گسترده، پیشرفته و فناورانه دانست و تصریح کرد: رفع تمامی نیازمندی‌ها نیروی هوافضای سپاه اولویت اول وزارت دفاع خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذاالقرنین
۰۶:۱۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
بسم الله النور
...
Iran (Islamic Republic of)
دولت مردمی و بی نهایت کاری جناب آقای رئیسی
۱۷:۱۸ ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
سردار حاجی زاده آیا هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تکنولوژی ساخت بشقاب پرنده یا همان یوفو با استفاده از انرژی پرتو کششی هم دست یافته است یا نه؟
منظور از پرتو کششی سفینه فضایی میاد روی یک جسمی نور میندازه اون جسم رو از زمین بلند میکنه میبره داخل سفینه فضایی مثل نیروی جاذبه زمین که همه چی رو از بالا به پایین میکشه ولی نیروی جاذبه پرتو کششی از پایین به بالاست اکثر ماها همچین صحنه ایی رو تو تلویزیون و تو فیلم های فضایی و علمی تخیلی که درباره آدم فضایی ها
است دیده ایم
آخرین اخبار