هجوم مار بزرگ به سمت قایق فیلمبردار!

فیلمبردار محلی در حال تهیه فیلم از دریا بود که ناگهان یک مار بزرگ به سمت قایق وی هجوم برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه نزدیک شدن یک مار بزرگ به قایق یوتیوبر استرالیایی را به تصویر می‌کشد.

«برودی موس» در حال تهیه فیلم از دریا بود که ناگهان این مار به سمت قایق وی هجوم برد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این مار بسیار سریع به سمت قایق موس حرکت کرده و حتی تلاش می‌کند وارد قایق شود. صدای موس در این ویدئو در حالی که با دیدن این صحنه کاملا هیجان زده شده شنیده می‌شود. او در این ویدئو می‌گوید: «مار‌های دریایی معمولا به انسان نزدیک نمی‌شوند، اما در این هنگام از سال به دلیل جستجو برای پیدا کردن جفت بسیار فعال و به طور بالقوه حالت هجومی دارند.»


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون نزدیک ۱ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی با اشاره به اینکه استرالیایی‌ها به حضور حیوانات خطرناک عادت کرده اند نوشت: «استرالیایی‌ها افراد واقعی نیستند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
حمله نبود بیشتر کنجکاوی مار بود
آخرین اخبار