محور شهرکرد به شلمزار، دومین محور پرترافیک در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، جاده شهرکرد به شلمزار را به عنوان دومین محور پرترافیک استان با تردد روزانه حدود ۱۴ هزار وسیله نقلیه معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بروز حوادث و تصادفات مرگبار گفت: جاده شهرکرد به شلمزار دومین محور پرترافیک استان با تردد روزانه حدود ۱۴ هزار وسیله نقلیه است.

او با اشاره به اعتبار مصوب ۵۷ میلیارد تومانی به این محور در سال ۱۴۰۰ افزود: شهرکرد به شلمزار به طول ۲۶ کیلومتر برای تکمیل، نیازمند بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.


بیشتر بخوانید


مقصودی از پیگیری مدیران استان و سازمان برنامه و بودجه برای تأمین این اعتبار خبر داد و اضافه کرد: مقدمات سرمایه گذاری یکی از بانک‌های عامل برای تکمیل این محور انجام شده است.

او پیشرفت دو قطعه این محور را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با پیشرفت حال حاضر، حدود ۸ کیلومتر از این مسیر تا دو ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد و در صورت حل مشکل اعتبار کل محور در سال ۱۴۰۱ زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مقصودی در خصوص مشکلات مسکن و زیرساخت‌های منظریه نیز گفت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر منظریه شهرکرد و حدود ۳۰ میلیارد تومان نیز برای مسکن مهر بروجن اختصاص داده شد.

او در پایان مسکن مهر را از طرح‌های تأثیرگذار در زمان خود عنوان کرد و ادامه داد: با همکاری کارگزاران طرح اقدام ملی مسکن، تلاش می‌کنیم نواقص طرح‌های ساخت مسکن در گذشته، در طرح ملی مسکن تکرار نشود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار