دیدار نماینده پارلمان اروپا با بشار اسد

نماینده پارلمان اروپا در صدر هیئتی به دمشق سفر و با رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، «تیری ماریانی» سیاستمدار فرانسوی و نماینده پارلمان اروپا ساعاتی پیش برای دیدار با «بشار اسد»، رئیس جمهور سوریه وارد دمشق، پایتخت این کشور شد.

بشار اسد و تیری ماریانی در خصوص تحولات سوریه گفتگو کرده و رئیس جمهور سوریه در این خصوص گفت: تحریم و محاصره همه جانبه آثار بدی بر زندگی مردم سوریه می‌گذارد با این حال سوری‌ها آموخته‌اند چگونه ایده‌ها و راه‌حل‌های جدیدی را برای غلبه بر مشکلات ارائه دهند.

بشار اسد در ادامه بر تاثیر مثبت این سفر از سوی نماینده پارلمان اروپا تاکید کرده و افزود: تروریسم و افراط‌گرایی نتیجه اعمال سیاست‌های غلط در خاورمیانه است.

رئیس جمهور سوریه در پایان بر گفتگو با پارلمان اروپا در سطح فرهنگی و فکری تاکید کرد چرا که به گفته او این امر موجب می‌شود غرب اوضاع را همانطور که هست در منطقه و سوریه ببیند.

پیش از این واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد ارتش سوریه و نیرو‌های روسی تا حد زیادی موفق شدند تروریست‌ها را در سوریه تضعیف کنند، اما تلاش برخی (از کشورها) برای معرفی شماری از این سازمان‌های (تروریستی) به عنوان بخشی از مخالفان، مبارزه با تروریسم را پیچیده و در تلاش‌ها برای نابود کردن بقایای سازمان‌های تروریستی اخلال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار