ترامپ: از دیدن آنچه که در آمریکا در حال انجام است، متنفرم

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: اجازه فاش کردن برنامه هایم برای انتخابات آینده را ندارم، اما مردم از شنیدن آن‌ها خوشحال خواهند شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت نمی‌تواند برنامه‌های خود را برای مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ فاش کند، اما قول داد که آمریکایی‌ها خوشحال خواهند شد!

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: «از آنجا که قوانین مربوط به تامین مالی کمپین بسیار پیچیده و به طرز باور نکردنی احمقانه است، اجازه پاسخ دادن به این سوال که برنامه‌ام برای انتخابات آینده چیست را ندارم. اما بگذارید اینگونه بیان کنم، فکر می‌کنم شما خوشحال خواهید شد.»

او گفت: « حتما خوشحال خواهید شد، زیرا من این کشور را دوست دارم و از دیدن آنچه در حال انجام است و در آمریکا دارد اتفاق می افتد، متنفرم.»

بار‌ها از ترامپ در مورد برنامه‌هایش در انتخابات آینده سوال شده اما او هرگز پاسخ روشنی به این سوال‌ها نداده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا بارها جو بایدن را به دلیل اقدامات و برنامه‌هایش از جمله خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان، مورد تمسخر و انتقاد قرار داده است. چندی پیش، ترامپ در بیانیه‌ای با بیان اینکه آنچه بایدن با افغانستان کرد یکی از بزرگترین شکست‌های تاریخ آمریکا را رقم زده است، گفت: این اتفاق یک افسانه است و او باید به دلیل به بار آمدن این افتضاح از سمت خود استعفا کند!

رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه زمان آن رسیده است که جو بایدن با شرمندگی از سمت خود کناره گیری کند، مدعی شد: این موضوع اتفاق بزرگی نیست چرا که بایدن از ابتدا نیز بصورت قانونی انتخاب نشده بود.

پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ که جو بایدن، به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد، ترامپ ادعای تقلب گسترده در انتخابات را داشت و همچنان نیز بر این عقیده خود پافشاری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
بخور بخورها و هاپولی کاریها و دزدیهاش و باجگیریهاش و دور زدنهای قانونهاش در آمریکا و در جهان جلوش گرفته شده دستش کوتاه شده مردک طماع قمارباز فاسد فاسق تروریست زورش گرفته بهش فشار اومده و ابراز تنفر و نارضایتی می کند ولی اگر همین الان جلوش رو باز بگذارند مانند قبل که هر غلطی خواست بکند احساس رضایت می کند و دیگر متنفر نیست همه دزدان اختلاسگران باجگیران نجومی بگیران دنیا پرستان تجملگراها فراعنه برده داران نژادپرستان را در هر کشوری مهارشون کنند و جلوی زیادخواهیها و جلوی کارهای غیر قانونیشون رو بگیرند متنفر و ناراضی می شوند این ملعون ترامپ هم الان همین حال و روز رو دارد تشنه قدرت و ثروت و شهوات مختلف است که جلوش گرفته شده و مهارش کردند مردم آمریکا برای همینه که بهش فشار اومده و انشاءالله از ناراحتی سکته رو می زنه و به جهنم زباله دان تاریخ بشریت واقعی پرت خواهد شد هر چند الانشم در زبال دان تاریخی خودش داره بسر می بره ولی کمشه . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار