در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اجرای طرح صیانت می تواند به آموزش های مجازی آسیب بزند

یک مشاور تحصیلی گفت: اگر طرح صیانت اجرا شود، دسترسی تعداد زیادی از دانش آموزان به اطلاعات به روز و آخرین آموزش‌ها قطع می‌شود.

منصور رخشان مشاور تحصیلی و کنکور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای طرح صیانت و امکان آسیب‌های این طرح به آموزش‌های مجازی، اظهار کرد: همه جای دنیا وقتی که کرونا آمد قبل از اینکه برنامه‌های آموزش آنلاین بتوانند به تعداد زیاد به مردم خدمت دهند، شبکه‌های اجتماعی به کمک آموزش‌های آنلاین آمدند، زیرا این شبکه‌ها از قبل زیرساختشان برای استفاده کاربران زیادی آماده شده بود.

او با اشاره به اینکه کرونا سبب، متمرکز شدن آموزش‌های مجازی در شبکه‌های اجتماعی شد، گفت: در ایران هم به همین شکل این اتفاق افتاد و بعضی از شبکه‌های اجتماعی توانستند کمک کنند که دانش آموزان در کمترین زمان به آموزش‌های مجازی و معلمان دسترسی داشته باشند.

این مشاوره آموزشی بیان کرد: واقعیت این است که بعضی از ابزار‌ها از جمله شبکه‌های اجتماعی هستند که امروزه بدون آن‌ها نمی‌توان زندگی کرد.

رخشان با اشاره به اجرایی طرح صیانت گفت: قاعدتا اگر طرح هایی، چون طرح صیانت تصویب شود، دسترسی تعداد زیادی از دانش آموزان به اطلاعات به روز و آخرین آموزش‌ها قطع می‌شود و ممکن است این طرح آسیب‌های زیادی را به آموزش‌های مجازی بزند.


بیشتر بخوانید: مصوبه‌ ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته‌های غیرمرتبط لغو نشده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ae
۱۶:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
گذشته از اون اون همه فیلم آموزشی در باره انواع نرم افزار ها و تکنولوژی های جدید تو یوتیوب، اکانت های شبکه های مجازی شرکت های معتبر و......
فکر میکنید شرکت های خارجی واقعا میان بخاطر ما که غیر قانونی از نرم افزار هاشون استفاده میکنیم ،تو آپارات فیلم آپلود کنند نه بابا !
فکر میکنید این همه نرم افزار نظیر فتوشاپ ،اتوکد،سالیدورک ،ویژوال استودیو،پایتون ،آلتیوم دیزاینر ،میکروچیپ استودیو و....... همه رو تو مدارس یا دانشگاه ها یاد میدن اصلا تاحالا موافقان طرح صیانت به این فکر کردن که یه سری به سایت های فروش آموزش دوره های این نرم افزار ها بندازن ببینند واقعا یه دانش آموز یه دانشجو توانایی خرید چند تا از این دوره ها رو داره؟؟؟
همه این نرم افزار ها رو تو یوتیوب آموزششون رو گذاشتند تو سایت ها و انجمن های خود شرکت ها گذاشتن
همینایی رو هم که قطره چکانی یاد میگیریم رو میخوان ازمون بگیرن
اونموقع آقازاده هاشون به راحتی آب خوردن این دوره هارو میخرن و با سطحی ترین اطلاعات بهترین جاها استخدام میشن.
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۰:۰۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
تو این دو سال کرونا ما حتی یکبار هم تو شاد، کلاس نتونستیم داشته باشیم.به خاطر داغون بودن اپ.کلش واتساپ یا ادوب.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
این حرف کاملا اشتباهه!
آموزش های آنلاین در سامانه های اختصاصی مثل شبکه شاد و یا سامانه های اختصاصی دانشگاه ها انجام میشه و استفاده از پیام رسان های غیرایرانی الزامی نداره!
لطفا از نظرات کارشناسان آگاه تر استفاده کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
اصلاً سطح شعورت اونقدری نیست که بتونی اصل مطلب بفهمی چرا کامنت میزارید مگه خودت کارشناسی که می گی کاملا اشتباهه
آخرین اخبار