رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

خبرنگاری رسالتی خطیر و حساس است

کریمیان با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاری رسالتی خطیر و حساس است گفت:زنده یاد شهبازی نمونه بارز خبرنگاری است که برای خدمت به مردم تلاش نموده و قلم زده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با همراهی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، مدیر روابط عمومی و عضو خانه مطبوعات استان ایلام با خانواده مرحوم حاج سامی شهبازی از خبرنگاران شایسته ایلام به مناسبت روز خبرنگار دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان و گرامیداشت روز خبرنگار؛ با بیان اینکه زنده یاد حاج سامی شهبازی یکی از خبرنگاران شایسته و دلسوزی بودند که برای احقاق حق در سطح جامعه تلاش‌های زیادی انجام داد، اظهار کرد: ایشان فردی امانت‌دار، دلسوز و آگاه به مسائل و موضوعات جامعه بودند که در ایام شیوع بیماری کرونا با احساس مسئولیت در راه مقابله با این بیماری در کنار مجموعه دانشگاه‌علوم‌پزشکی و مدافعان سلامت قرار داشتند.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه در سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران ایشان و گرامیداشت روز خبرنگار؛ از خدمات و زحمات و فعالیت‌های رسانه‌ای زنده یاد حاج سامی شهبازی تقدیر نمود و اظهار کرد: در مدت سال‌های طولانی که ایشان را شناخته‌ام، همواره از هیچ تلاشی برای احقاق حق مردم و رعایت عدالت و امانتداری فروگذار نبوده اند.

او عنوان کرد: درگذشت زنده یاد حاج سامی شهبازی ضایعه بزرگ برای خانواده و همکاران ایشان بود و ان‌شاءالله خداوند متعال جایگاهی رفیع برای این خبرنگار شایسته و شریف در دنیای آخرت رقم بزند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.