حمله کروکدیل به شناگر محلی در رودخانه

کروکدیل غول پیکر به شکلی غافلگیرانه به شناگر محلی حمله ور و وی را به زیر آب کشید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد هندوستانی که در یکی از رودخانه‌ای این کشور مشغول شنا بود بر اثر حمله کروکدیل جانش را از دست داد. «باسانت پاریدا» که یک گاودار محلی در روستای سریرامپور بود در حال چراندن گاو‌های خود تصمیم گرفت برای خنک کردن خود وارد رودخانه براهمانی شود که دچار این حادثه شد. این اتفاق روز جمعه و در ایالت شرقی اودیشا هند رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی قربانی در حال تمیز کردن بدنش بود که ناگهان یک کروکدیل از آب بیرون آمد و با گرفتن وی او را به زیر آب کشید. یک شاهد عینی به تلویزیون محلی اودیشا گفت: «من با شنیدن صدای فریاد به سمت رودخانه دویدم. یک کروکدیل او را میان آرواره خود گرفته بود و قربانی تلاش می‌کرد خود را رها کند. اما دیگر برای نجات وی دیر شده بود و کروکدیل او را در بخش عمیق رودخانه به زیر آب برد.»


بیشتر بخوانید


در ادامه ساکنان محلی، ماموران امداد و نجات و ماموران جنگلبانی نیز در محل حادثه حاضر شدند، اما جستجو‌های آن‌ها برای پیدا کردن جسد این مرد ناکام ماند. اداره جنگلبانی بی توجهی مردم محلی را مقصر اصلی وقوع چنین حوادثی می‌دانند. وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که این منطقه به دلیل زیست کروکدیل در لیست مناطق خطرناک قرار گرفته است. این چهارمین حمله کروکدیل به انسان طی سه ماه گذشته است که در اطراف پارک ملی بهیتارکانیکا رخ می‌دهد.

حمله کروکدیل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار