بلایی که صاعقه شدید بر سر یک درخت کاج آورد!

برخورد صاعقه شدید موجب دو نیم شدن یک درخت کاج کهنسال و آتش گرفتن آن شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند. مانند ویدئویی که صحنه وحشتناک برخورد صاعقه به یک درخت را به تصویر می‌کشد.

در این حادثه این درخت کاج کهنسال پس از برخورد صاعقه به دو نیم تبدیل شد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که آتش بخشی از تنه درخت را در برگرفته لحظاتی بعد درخت از به دو نیم تبدیل شده و فرو می‌ریزد. «مایکل بوگان»، ویدئویی از این درخت پس از آنکه مورد اصابت صاعقه قرار گرفته تهیه کرد. این اتفاق در نزدیکی فرودگاه بیگ بیر در ایالت کالیفرنیا رخ داد.


بیشتر بخوانید


گفته می‌شود این درخت کاج دست کم ۲۰۰ سال قدمت داشت. ماموران اداره جنگلبانی ملی سن برناردینو روز یکشنبه از محل حادثه بازدید و باقیمانده درخت سوخته را بریدند. بنا به اعلام آتشنشانان محلی آن‌ها روز شنبه به پنج عملیات اطفاء حریق که توسط صاعقه ایجاد شده بودند فراخوانده شدند.

گفتنی است؛ وقوع این حوادث طبیعی در حالی خبرساز می‌شود که بخش‌هایی از ایالت کالیفرنیا در آتش می‌سوزد و بسیاری از ساکنان محلی مجبور به ترک خانه‌های خود شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
این بلندی و استواری و سوختن و دو نیم شدن و نهایتا فروپاشی نماد برجهای دوقلو بوده که 11 سپتامبر از بین رفت این شباهت جالبه هر دو در آمریکا به یاد قربانیان این ماجرا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۵۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
این درخت کاج مکان زندگی شیاطین ملعون کافر خبیث بوده که به اذن الله جل جلاله نابود شدند همگیشان . بی اذن خداوند جل جلاله برگی از درخت نیافتد .
Iran (Islamic Republic of)
سردارایرانی
۰۱:۰۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
جناب عمار در اینکه به اذن خدا برگی از درخت نیفتد،شکی نیست اما اینکه این درخت مکان شیاطین ملعون کافر خبیث بوده رو شما ازکجا کشف کردی؟؟!!!! یه حرفی بزن که عقل برای قبولش به روغن سوزی نیفته ،ممنون.
آخرین اخبار