معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

۶۲ پرونده برای مراکز متخلف نگهداری کالا در ایلام تشکیل شد

عبدخانی گفت:۶۲ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال برای مراکز متخلف نگهداری کالا در ایلام تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  عزت الله عبد خانی معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام اظهار داشت: در راستای اجرای شیوه نامه بازرسی از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در سال جاری، ۶۶۵ بازرسی از این واحد‌ها انجام و ۶۲ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال در استان تشکیل شد.

او با بیان اینکه عرضه خارج از شبکه، اخفا و امتناع از عرضه، تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق و احتکار بیشترین موارد تخلفاتی بوده‌اند، گفت: رصد و پایش میدانی و سیستمی انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا و میزان ورودی و خروجی کالا به انبار‌ها از طریق سامانه‌های جامع انبار و تجارت با جدیت دنبال می‌شود.

معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با تأکید بر تداوم اقدامات نظارتی و پایش واحد‌های تولیدی و توزیعی سیمان به صورت میدانی و سیستمی، یادآور شد: به منظور تعامل هرچه بهتر و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در تأمین مایحتاج عمومی شهروندان و همچنین نظارت بر روند عرضه برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

عبدخانی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی ثبت اطلاعات خرید و فروش سیمان در سامانه جامع تجارت الزامی است، ادامه داد: ثبت نکردن آمار ورودی و خروجی سیمان توسط واحد‌های تولیدی و توزیعی، تخلف است و به عنوان عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفان بدون کوچک‌ترین اغماض برخورد خواهد شد.

او همچنین بر تداوم برگزاری گشت‌های مشترک با همکاری سایر دستگاه‌ها تأکید کرد و یادآور شد: در همین راستا طی تیرماه سال جاری، تعداد ۱۰ مورد گشت مشترک برگزار شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.