تحویل یک دستگاه اکسیژن‌ ساز به آمل

یک دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان آمل تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا شریعت فرماندار ویژه شهرستان آمل از تحویل یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری کانتینری از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) آمل خبر داد و گفت: ۲۵۰ کپسول‌های اکسیژن ۴۰ و۵۰ لیتری که مورد نیاز جدی بیمارستان‌های شهرستان بوده هم تأمین وتوزیع شد.

او افزود: برای شرایط اضطراری و وضعیت فوق بحرانی شهرستان، دست کم نیاز به ۳۵۰ دستگاه اکسیژن دیگر بوده که خوشبختانه درگام نخست اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و واحد‌های کسبی شهرستان آمل برای تأمین و تحویل فوری ۱۵۰ دستگاه تعهد کرده که به تدریح تحویل بیمارستان‌های شهرستان خواهد شد.

شریعت گفت: کمیته‌های مردمی و خیران شهرستان نیز تلاش خواهند کرد تا ۲۰۰ دستگاه اکسیژن دیگر را برای سرویس دهی بهتر و کاهش دغدغه‌های ناشی از حجم بالای مراجعه بیماران کرونایی سرپایی و بستری روزانه در بیمارستان‌های این شهرستان هرچه سریع‌تر تهیه وتوزیع شود.

فرماندار ویژه شهرستان آمل شمار بیماران بستری و سرپایی کرونایی در ۵ بیمارستان این شهرستان را در حال حاضر ۷۲۰ نفر اعلام کرد و افزود: متأسفانه همچنان روند ابتلای شهروندان به سویه جدید بیماری کرونا دلتا در شهرستان روند افزایشی بوده و حجم مراجعه بیماران سرپایی وفوتی‌ها نیز نگران کننده است.

او گفت: ظرفیت تمامی بیمارستان‌های دولتی آمل در حال حاضر به دلیل ازدحام بیماران کرونایی تکمیل شده و متاسفانه این وضعیت فشار کاری را بر روی کادردرمانی شهرستان دوچندان کرده است.

فرماندار ویژه آمل افزود: با توجه به وضعیت بحرانی کرونایی که اکنون شهرستان آمل دارد، از حدود ۲۰ روز قبل درخواست تعطیلی دوهفته‌ای شهرستان آمل را به استانداری مازندران داده بودیم که همچنان منتظر این درخواست از ستاد ملی کرونا هستیم.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار