تبادل مربیان کشتی آزاد و فرنگی میان خوزستان و مازندران

با حضور رئیس هیئت کشتی مازندران در خوزستان تفاهم نامه تبادل مربیان کشتی آزاد و فرنگی میان هر ۲ استان به امضا رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به دعوت هیئت کشتی خوزستان عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان مازندران در محل هیئت کشتی خوزستان حضور یافت.

در این نشست که با حضور عبدالخانی رئیس هیئت و سایر اعضای هیئت کشتی خوزستان تشکیل شد، ضمن عقد تفاهم نامه‌ای ۱۱ بندی میان هر ۲ هیئت، عسکری محمدیان پیشنهادات سازنده‌ای را جهت تبادل مربیان کشتی آزاد و فرنگی ۲ استان ارائه نمود که در تفاهم نامه یاد شده نیز گنجانده شد.

او همچنین در دیدار ضمن بر شمردن موقعیت بسیار مناسب کشتی آزاد استان خوزستان در سطح کشور در سال‌های نه چندان دور، خواستار مراودات هر چه بیشتر میان ۲ هیئت از طریق بازدید اعضای هیئت کشتی خوزستان از امکانات ورزش کشتی استان مازندان گردید و رسماٌ از هیئت کشتی خوزستان در این زمینه دعوت به عمل آورد.

در انتهای این جلسه عبدالخانی رئیس هیئت کشتی خوزستان حضور عسکری محمدیان در استان خوزستان را یک رویداد مهم برای جامعه کشتی خوزستان قلمداد نمود و اعلام داشت که از ابتدای مهرماه تفاهم نامه مذکور را که بر پایه پیشرفت هر چه بیشتر کشتی آزاد در استان خوزستان بنا نهاده شده را به اجراء خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.