ادعای دوباره وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همزمان با بیان ادعا‌هایی بی اساس اعلام کرد باید به سرعت اقدامی علیه ایران انجام شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری العین، «بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گزافه‌گویی جدیدی، با متهم کردنم کشورمان مدعی شد حمله به نفتکش صهیونیستی «مرسر استریت» که منجر به کشته شدن دو تن از خدمه کشتی شد، اقدامی تنش زا بوده است.

او در ادامه با بیان ادعاهای سابق گفت ایران قصد برهم زدن آرامش در خاورمیانه را دارد و بار‌ها برای گروه‌های مقاومت اسلامی در سراسر منطقه پهپاد ارسال کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد کرد باید به سرعت اقدامی علیه ایران انجام شود، همچنانکه این رژیم با آمریکا و انگلیس در تماس است تا اقدامات لازم علیه ایران را انجام دهند!

پیش‌تر، دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شده بود: «ما معتقدیم هدف قرار گرفتن کشتی از سوی ایران در سواحل عمان، عمدی، با نقشه قبلی و نقض قوانین بین‌المللی بوده است.»

وزیر امور خارجه آمریکا نیز در اظهاراتی تحریک آمیز مدعی شده بود: واشنگتن اطمینان دارد ایران نفتکش (صهیونیستی) را در دریای عمان هدف قرار داده است.

نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز همسو با دیگر مقامات این رژیم بدون ارائه هیچ‌گونه ادله‌ای در اثبات ادعای خود، امروز (یکشنبه) مدعی شد: اطلاعات امنیتی که در دست داریم نشان می‌دهد ایران به کشتی اسرائیلی حمله کرده است!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
ببینیم مردش هستید جلو بیایید یا فقط واق واق می کنید
-
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
ببینیم مردش هستید جلو بیایید یا فقط واق واق می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
بله ایران حمله کرده حال چه غلطی میخواین بکنین؟ زمانی که اسرائیل به کشتی های ایران حمله می کرد. در تاسیسات هسته ای ما خرابکاری می کرد و دانسمندان ما را ترور می کرد و هر از گاهی به خاک سوریه و مستشاران نظامی ما که به درخواست دولت سوریه حضور دارند حمله می کند همین حیوانهایی که دولتمرادان آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای غربی هستند حتی حاضر نبودند زبانی و غیر مستقیم شرارت رژیم وحشی اسرائیل را محکوم کنند حالا شده اند کاسه داغتر از آش. آمریکا و اسرائیل و انگلیس و دیگر کشورهای غربی بدانند هزینه هر حماقتی علیه ایران بسیار بالاست و ضمن هدف قرار گرفتن تمام منافع اسرائیل در صورتی که اثبات شود آنها هم نقش دارند پاسخی سخت و دردناک در انتظارشان خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۰ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اولا آرامش و امنیت و ایمنی و آسایش را شما صهیونیستها و آمریکایها و انگلیسیها و همپیمانانتون در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان برهم زده اید و می زنید و خواهید زد چرا که چش دیدن ایران اسلامی مقتدر و قدرتمند مستقل و آزاد باشکوه و با عظمت ایران کهن متمدنین تمدن سازان را ندارید که ببینید از بخل و حسادت و خباثتتان و برهمه خردمندان آزاده اندیشان عالم هستی آشکار است این موضوع ثانیا ایران اسلامی و همپیمانانش با رصدهای دقیق اطلاعات امنیتی که در دست دارند نشان می دهد که این کشتیهای شما صهیونیستها رو خودتون خودزنی کرده اید برای رسیدن به اهداف شیطانی خبیثانه فتنه گرانه و آشوب گرانه جنگ طلبانتون تا منطقه را به آشوب و تنش و کشمکش و جنگ و خون آتش و ویرانی بکشید و مستقیما آمریکا و همپیمانانش رو وارد یک جنگ تمام عیار با ایران اسلامی کنید و بدانید اگر به اهداف شوم شیطانیتان یه زمانی رسیدیت بدانید در آن زمان پایان اشغالگریتان در فلسطین اشغالی فرا رسیده است تمامی شهرها و شهرکهایتان و تمامی زیرساختهایتان را ایران اسلامی زیر رو می کند و شخم می زند و نابودتان می کند ای صهیونیستهای اشغالگران موذی جنایتکاران ریقو و زودتر نابود می شود رژیم جعلیتان بهتر است که ای لاشخورهای کثیف موذی ریقو پروبالتان توی یال و کوپال شیران ایران زمین گیر نکند که اگر گیر کند ایران بیشه شیران شما لاشخورهای موذی را از هم می درند در سر تا سر منطقه جهان اسلام ناب محمدی ص و بدانید شیران ایران زمین همیشه به صورت شفاف و آشکار حمله می کنند نه در سایه ، شیران ایران زمین برای حمله به شما روباه صفتان شیطان صفتان و اربابانتون در سایه حمله نمی کند و این را بارها نشانتون داده اند شیران ایران زمین آشکار و کاملا شفاف و دلیرانه حمله می کنند این موذی بازیهای خودزنانه که در سایه عمل می کنید نخ نما شده آمریکا برج دوقلوهاشو در یازده سبتامبر می زند می اندازد تقصیر کشورهای جهان اسلام و می آید اشغالشان می کند شما کشتیهای تجاریتون رو خودزنی می کنید می اندازید گردن ایرانیها که آشوب و فتنه گری کنید در منطقه دستتان کاملا رو و نخ نما شده بهتره هر چه سریعتر از سر تا سر جهان اسلام گورتون رو گم کنید و فرار را برقرار ترجیح دهید تا سر تا سر جهان اسلام قبرستانهایتان نشده ای موذیهای ملعونین صهیونیستی انگلیسی آمریکایی تروریستهای جنایتکار . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
برو خدا رو شکر کن غرقش نکردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
حالا ایران بوده میخواین چیکار کنین بدبختا.
آخرین اخبار