ایرانی:

بیمارستان صحرایی برای درمان بیماران کرونایی در بوشهر ایجاد شود

معاون استاندار بوشهر گفت: با توجه به افزایش روند بستری شدگان کرونایی بیمارستان صحرایی برای درمان این بیماران در استان برپا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در جلسه اضطراری با روسای بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی بر ایجاد بیمارستان صحرایی و افزایش تخت بیمارستانی تاکید کرد.

او با اشاره به موج پنجم کرونا در استان بوشهر افزود: اگر سریع کرونا دلتا(سویه هندی کرونا) در استان  مهار نشود واگیری و فوتی آن فوق‌العاده افزایش می‌یابد.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: برای مهار کرونا لازم است از پزشکان بخش خصوصی براساس سوگندی که برای مداوای بیماران یاد کرده‌اند، ظرفیت بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح و درمانگاه‏‌های بخش خصوصی استفاده شود.

ایرانی تاکید کرد: مردم نیز باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند زیرا عادی انگاری در این شرایط فوتی‌ها را افزایش می‌دهد.


بیشتر بخوانید


آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر دیروز در پیام آدینه خود از نیرو‌های مسلح خواست نیرو و تجهیزات پزشکی به استان بوشهر بفرستند.

در روز‌های گذشته تعداد مبتلایان جدید و بستری‌شدگان کرونایی در استان بوشهر به صورت آسانسوری بالا رفته است و هر روز تعداد بستری‌شدگان بیشتر از روز گدشته می‌شود.

طبق گزارش‌ها بیمارستان‌ها بسیار بیش از ظرفیت خود بیمار پذیرش می‌کنند و در برازجان دومین شهر پرجمعیت استان حسینیه اعظم این شهر برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شده است.

شرایط کرونا در استان بوشهر را فوق حاد باید عنوان کرد.

امروز تعداد بستری‌شدگان در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ۷۴۳ نفر اعلام شد که از روزهای گذشته بیشتر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.