گزارش/

برگزاری کنکور ارشد با طعم تلخ ویروس کرونا/ آیا کنکور ارشد به تعویق خواهد افتاد؟

درحالیکه میزان مرگ و میر روزانه در کشور از مرز ۲۰۰ نفر عبور کرده است، سازمان سنجش تاکید دارد تا آزمون کارشناسی ارشد در همین شرایط برگزار شود.

 

خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین آمار کرونا در ایران، در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضع قرمز، ۱۱۷ شهر در وضع نارنجی و ۹۹ شهر در وضع زرد قرار دارند و متاسفانه روزانه در کشور بالغ بر ۲۰۰ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

با توجه به شرایطی که اکثر شهر‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند، قرار است طبق برنامه ریزی‌های اعلام شده آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ ۶ تا ۸ مرداد ماه در سراسر کشور برگزار شود؛ این در حالی است که در تاریخ ۱ مرداد ماه در اپلیکیشن ماسک، تعویق زمان برگزاری کارشناسی ارشد مطرح شد.

آمار بستری در چندین استان به بالاترین حد از ابتدای شیوع کرونا رسیده و احتمال دارد که بسیاری از شرکت‌کنندگان آزمون مبتلا باشند بدون آنکه بدانند. همچنین حضور صد‌ها نفر در فضای سرپوشیده و بدون تهویه مناسب برای چند ساعت حتی با وجود استفاده از ماسک و فاصله بین صندلی‌ها مخاطره آمیز است. بسیاری از داوطلبان در طول آزمون نگران خواهند بود و با شنیدن یک سرفه مضطرب خواهند شد. محل‌های تجمع از جمله درها، راهروها، سرویس‌های بهداشتی محل جدی انتقال ویروس خواهند بود.


بیشتر بخوانید: ۳۶۴ داوطلب کنکور کارشناسی ارشد کرونایی هستند


این درحالی است که طی روز‌های گذشته فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در موعد مقرر خبر داد و گفت: سازمان سنجش فعلا موظف است که آزمون کارشناسی ارشد را در دهه اول مرداد برگزار کند، چراکه تا این لحظه تصمیمی برای لغو این آزمون اتخاذ نشده است و البته هنوز نمی‌توان پیش بینی کرد که وضعیت شیوع کرونا در آن تاریخ به چه صورت خواهد بود.

او در ادامه بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ بدون تعویق و تاخیر برگزار می شود.

زرین آمیز ی تصریح کرد: همچنین ۲۵ تیرماه نیز آزمون وکالت ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۸۴ شهر کشور برگزار شد.

همچنین منصور غلامی وزیر علوم در این باره گفت: تنها زمانی آزمون‌های ملی ما لغو خواهند شد که ستاد ملی مقابله با کرونا دستوری برای این اقدام صادر کند. حتی سال گذشته نیز احتمال برگزاری کنکور در موعد مقرر ۵۰ درصد بود، ولی خوشبختانه این آزمون در همان تاریخ اعلام شده برگزار شد و هیچ نگرانی هم پیش نیامد.

او در ادامه بیان کرد: برای امسال نیز فکر می‌کنم اگر ستاد ملی مقابله با کرونا الزامی برای توقف برگزاری آزمون‌ها ایجاد نکند، ما این آزمون‌ها را به خوبی برگزار خواهیم کرد و مراقب سلامت داوطلبان نیز هستیم.


بیشتربخوانید


غلامی تاکید کرد: آزمون‌های ما در فضا و فاصله‌های مشخص برگزار می‌شود. ضمن اینکه ما تجربه خوبی از برگزاری این آزمون‌ها در سال گذشته نیز داریم و هیچ نگرانی برای برگزاری سالم آزمون‌های ارشد و سراسری نداریم و امیدواریم شرایط طوری نباشد که ستاد کرونا مانع برگزاری این آزمون‌ها شود.

وزیر علوم اظهار کرد: متاسفانه شرایط در سال گذشته نیز به گونه‌ای بود که برخی از داوطلبان آزمون‌های مختلف در مواقعی از سال تحت تاثیر یک جوی که ممکن است واقعی نباشد و تاثیری هم نداشته باشد قرار گرفتند، لذا ممکن بود آنگونه که باید و به خوبی درس خود را نخواندند و دچار مشکلاتی شدند؛ بنابراین داوطلبان امسال باید مراقبت کنند و تحت تاثیر این شرایط قرار نگیرند و ما نیز از باب مراقبت از سلامت آن‌ها تلاش زیادی خواهیم کرد.

برگزاری کنکور ارشد با طعم تلخ ویروس کرونا/ آیا کنکور ارشد به تعویق خواهد افتاد؟

به دلیل شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن افزایش هر روزه مبتلایان و شهر‌های قرمز در کشور و همچنین تعداد بالای شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد، ایجاد هر تجمعی موجب افزایش انتقال ویروس و تعداد مبتلایان می‌شود و سلامتی دانش پژوهان می‌شود. همچنین امکان حضور ویروس کرونا دلتا و پس از آن کرونا دلتا پلاس در کشور وجود دارد.

تنها چند روز بیشتر به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد باقی نمانده است و داوطلبان همچنان منتظر یک تصمیم قطعی درباره برگزاری یا به تعویق افتادن زمان این آزمون هستند. با وجود اینکه سازمان سنجش معتقد است که در برگزاری تمامی آزمون‌های این سازمان پروتکل وشیوه نامه‌های بهداشتی به درستی رعایت می‌شود، انتظار می‌رود مسئولان مربوط به این امر به ویژه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای حفظ سلامتی داوطلبان و خانواده‌های آنان تصمیمی درست بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
اخرش چی شد؟به تعویق میفته یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
پیش به سوی مرگگگگگگگ
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از 2 بهمن 99 برای همیشه و تا ابد
۱۳:۱۱ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
تعویق تا گذر از پیک 5 کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
سلام
خدا کنه با این وضع وخیم کروناییی هر چه زودتر ارشد به تعویق بیفته
آمار مبتلیان دیروز خیلی زیاد بود همچنین آمار فوتی ها
به خدا پناه می بریم از شر این ویروس منحوس کرونا، که خدا بهترین پناه ما است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
تجربه تعویق سراسری 99 خیلی بد بود...
امیدوارم تعویق داشته باشیم ولی اذیت نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تعویق آزمون ارشد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۶:۰۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام. در شرایط فعلی برگزاری آزمون واقعا شرایط نابرابری رو ایجاد میکنه اول اینکه برخیی از افراد متاسفانه نمیتونن در آزمون شرکت کنند چون بالاخره اگر نگران خودشون هم نباشن نگران پدر و مادرشون هستن. نکته دوم اینکه اکثر شهرهایی که آزمون برگزار میشه در شرایط قرمز هستن که قاعدتا تجمع به این صورت خیلی خطرناک هست. نکته بعدی اینکه برخی افراد در حد واسط توزیع کارت ازمون تا خود آزمون با کرونا درگیری پیدا کرده اند (غیر از ۳۷۰ مبتلای قطعی ) که حضور این داوطلبان در جلسه باعث ابتلای افراد زیادی از داوطلبان میشود. در ضمن قرار گرفتن تاریخ ازمون با زمان پیک کرونا سختی هارو بیشتر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
زمانیکه سنجش کارت ورود به جلسه رو منتشر کرده
دیگه هیچ وقت کنکور ارشد به تعویق نمی افته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
آزمون وکالت و دکتری، شب قبل آزمون گفتن تعویقه...پس میشه بعد از صدور کارت ورود به جلسه هم با توجه به شرایط، آزمون رو عقب انداخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
درسته کرونا هست ولی قبول کنیم نمی شه همه چیز رو تو کشور تعطیل کرد! الان 2 ساله که درگیر کرونا هستیم. نمی شه کنکور و مدرسه رو تعطیل کرد. باید با کرونا کنار اومد.
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از 2 بهمن 99 برای همیشه و تا ابد
۱۳:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
ننگ بر تو باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
کسی نگفت کنکور رو تعطیل کنن، میگن به تعویق بیفته تا توی شرایط پیک بیماری که بیشترین میزان ابتلا و فوتی رو داریم لااقل برگزارنشه در یک زمانی که ی مقدار بیماری فروکش کرده برگزار بشه...پنبه از گوشتون بردارین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب کنکور
۱۳:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تعویق کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مسئولین خودشون رو زدن به خواب و همشون دارن پاس کاری میکنن که یوقت مسئولیتش نیوفته گردنشون... بعد میان جلو دوربین میگن مردم مقصر وضع فعلی هستن ما هشدار میدیم ولی رعایت نمیکنن . الان ما مقصریم که توی اوج پیک میخوایید کنکور برگزار کنید چقدر باید برای جونمون التماس کنیم!!! حتما بعدش میخوان بیان بگن ما مسئول نبودیم اون بگه ستاد به ما مجوز داد اون بیاد بگه سنجش به ما گفت میتونه برگزار کنه ما هم گفتیم باشه... این وسط فقط جون جوونهای مملکت و خانواده هاشون هست که تباه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
شرکت نکن مگهذمجبورت کردن
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب مرگ
۱۳:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خیلی جالبه خییییلی جالبه
سازمان سنجش و وزیر علوم میگن اگه قرار باشه لغو بشه ستاد کرونا باید دستور لغو بده. آقای رئیسی ستاد کرونا هم چندبار تا حالا گفته ما هیچ آزمونی رو لغو نمیکنیم و قبلا هم هیچ آزمونی رو لغو نکردیم اگه قرار باشه لغو بشه سنجش باید لغو کنه.در واقع یه پاسکاری خیلی شیک رونالدینهویی داره اتفاق میفته. ماهم این وسط بازیچه ی دست اینا و کرونای دلتا شدیم. خدا خودش به فریادمون برسه ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
یکم وجدان داشتن تا حالا باید آزمون لغو میشد ما ۱۳ مرداد آزمون نظام مهندسی داریم و وزیر مربوطه خیلی راحت کامنت میزارن که هرکی نمیخواد توی آزمون شرکت نکنه این نهایت مسئولیت پذیری ی وزیر هست که به جای اینکه حافظ جان مردمش باشه اونا رو به سمت قتلگاه هموطنانش هدایت میکنه اردیبهشت که اصلا کرونا شدید نبود خلاف میل ما ازمون لغو شد و الان در اوج کرونا بی تفاوت هستن صدای ما شنیده نمیشه و هیچ خبرگزاری این موضوع پوشش نمیده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۱۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
من واقعا درک نمیکنم ، شب و روز مسئولین رییس جمهور وزارت بهداشت اخبار همه میگن که اقا رعایت کنید تجمع نکنید شرایط خطرناکه همه جا تعطیله ...

اگه شرایط اینه ، چرا میخوان ۶۰۰،۷۰۰ هزار داوطلب + خانواده هاشون دو بکشن به پای آزمونی که شرایطش خطرناکه .
پارسال و امسال هم ثابت شد هیچ پروتکلی رعایت نمیشه .
این حق شرعی و قانونی ماست که بخاطر سلامتیمون یه مدت کوتاه آزمون به تعویق بیوفته تا شرایط کمی نزولی و بهتر بشه .
بخدا این ظلمه .

مه بچه های ارشد از مسئولین ستاد کرونا ، وزارت بهداشت و سنجش و وزارت علوم میخوایم به حرف جمع گوش بدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
من همون شخصیم که پایین تر گفت آسم دارم. محل برگزاری آزمونم رو رفتم نگا کنم. ساختمان قدیم ساخت هستش و هیچگونه تهویه هوایی هم نداره .قراره دخترا تو ساختمان جدید باشن و پسرا تو ساختمان قدیمی! صندلی هارو با فاصله چیدن ولی اتاقای کوچیک و خفه ای داره. چطور میخوان تو این فضاها پروتکل رعایت کنن؟
پدرم تازه فوت کرده، منم چیزیم بشه دیگه از خانوادم چیزی نمیمونه! چرا جون آدما واسشون مهم نیست؟ باید چند خانوار داغدار بشه تا مسئولین به خودشون بیان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تعوييييييييق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تعوييييييييق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
جون مردم شده بازيچه ي يه سري مسئولي كه فقط به فكر منفعت شخصي خودشونن بابا سرتونو بيارين بيرون از زير برف ، روزانه كلي داريم كشته ميديم اگه قرار فقط به رعايت كردن پروتكله پس هر جور تجمعي با رعايت كردن پروتكل بايد آزاد باشه چرا واقعا كنكور بايد با تجمع ٣٠٠-٤٠٠ نفر زير يه محيط بسته بدون تهويه و شرايط مناسب بايد برگزار بشه در حالي دائم حرف از اينه كه تجمع نكنيد، تجمع خطر ابتلا رو افزايش ميده
چرا انقد ضد و نقيض داره حرفاي مسئولين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
شرط میبندم از جمله ادم هایی هستی که وقتی تعطیلات پیش میاد سوار یه لنگ میشی میای شمال تو پیاده رو یا دم در مغازه یا خونه مردم چادر میزنی و وقتی میگن پروتکل میگی چی هست اصلا"...
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
آقا چرا متوجه نیستین تو پیک هستیم؟
الان کرونا دلتا در عرض چند ثانیه منتقل میشه. آزمون ارشد دقیقا شرایط انتقال ویروس رو داره! فضای بسته افراد زیاد از همه جای شهر.
منطقی تصمیم بگیرید، خون اونایی که کرونا میگیرن و فوت میکنن گردن شما خواهد بود. خودتون رو مدیون خانواده‌ها نکنید.
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
حالا توی اوج پیک واجبه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
چرا جان ما دانشجوها انقدر بی ارزش شده؟ تو پیک پنجم آزمون برگزار میکنید؟
کرونای دلتا خیلی خطرناکه، در عرض چتدثانیه منتقل میشه، تو فضای بسته به راحتی انتشار پیدا میکنه! لطفا فکر کنید بعد تصمیم بگرید، خون اونایی که کرونا بگیرن و خدایی نکرده فوت نشن گردن شماست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
در صورت استفاده درست از ماسک چند لایه و باز بودن پنجره ها و نداشتن تلاطم جریان هوا مثل باد شدید کولر مشکلی وجود نداره. نترسید و روی استفاده صحیح از ماسک مناسب تاکید میشه. ماسک سه لایه، مناسب اینکار هست به شرط اینکه به دست الوده نکشید زیر بینی یا چانه. همچنین از ماسک های سوپاپ دار که مردم عامیانه بهش میگن فیلتر دار استفاده نکنید و در صورت اجبار روی سوپاپ رو با چسب نواری معمولی بپوشونید. موفق باشید.
United States of America
آزاده
۱۱:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خیلی خوبه که حساس به موضوع خطر هستید و خبر می زنید لطفن با مسئولین مربوطه مصاحبه کنید تا نظر بدن و مشخص بشه تهش چه اتفاقی قراره بیفته. من الان یک هفته هست که از برادر کرونایی م مراقبت می کنم و هر دو توی قرنطینه ایم ولی خب خودم کرونا ندارم هنوز... اما می دونم ناقل هستم ولی چه کنم بعد از ۹ ماه زحمت و خوندن الان نرم سر جلسه؟ اگه ناقل باشم و برم تو جلسه به کسی انتقال بدم با وجدانم چه کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
من آزمون دکتری دادم شرایط دقیقا مثل سالهای قبل از کرونا بود فقط بچه ها ماسک زده بودن دو در تو دستشون الکل پاشیدن همین .اگه رعایت پروتکل زدن ماسکه پس رعایت شد و اگه چیز دیگه ای بود که نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام. بله مهمترین شرط در این شرایط استفاده از ماسک مناسب بدون سوپاپ،(نه از این ماسک کشی ها) رعایت فاصله، و تهویه طبیعی با بازکردن درب و پنجره است. موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۱:۴۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
من نمیدونم تو این شرایط چه اسراری دارن آزمونا چه ارشد و چه نظام و... برگذار کنند. آزمونا باید تعویق بشه و در شرایط مناسب برگذار بشه
Canada
علی
۱۱:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
اینا عین خیالشون نیس به هر نهاد زنگ میزنم پاس کاری می کنن

بعد فاجعه میان میگن کی بود کی بود من نبودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مررسی از باشگاه خبرنگاران که درد دل جوانان رو پوشش دادین امیدوارم گوش شنوایی باشه
United States of America
Elham Nematollahi
۱۱:۱۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
فشار وحشتناكي روي كادر درمانه
اوضاع افتضاحه
ماها استرس داريم و تحت فشاريم
آهااااااااي
بشنويد
شما خبرگزاري ها بلندگوي صداي ماها باشين كه صدامون برسههههههه
اين تخلف توي روز روشنه
خلاف قوانين خودشونه
اين تخلفه سنجشه
تخلف تموم كسايي كه باهاش موافقن
و متوجه شرايط حاد نيستن
اگه شرايط حاد نيست، اكي، پس اخبار دروغ ميگه و ما ميريم سر جلسه،باشه
بالاخره يكي داره دروغ ميگه
كسي جون ما براش مهم نيست
به دادمون برسيد
به داد ما و عزيزانمون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امیرمحمد
۱۱:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
با چه منطقی کنکور ارشد در تاریخ ۷ خرداد که رنگ شهرها زرد بود، به تعویق افتاد؛ اما حالا در دهه اول مرداد که رنگ شهر ها قرمز شده است، تصمیم به برگزاری کنکور دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
چرا ازمون نظام مهندسی با تعداد نفرات کمتر بخوان لغو بشه ولی کنکور ارشد با این همه شرکت کننده و توی اوووووج پیک کرونا تعویق نخوره. یعنیییییییی هیشکی توی این ممکلت نیست جلو این کشتار لعنتی رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
اصلا معلوم نیست راست میگید یا دروغ اگه کرونا هست که خب قشنگ میخواید ملت را بکشید اگه هم نیست که حرفی نمی مونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
"فرسایش کادر درمان، نتیجه عادی انگاری همه گیری کرونا" .... این تیتر خود سایت خبرگزاری جوان هست. بیمارستان ها پره و کادر درمان خسته ولی با این حال میخوان ما رو به قتلگاه بفرستن این جز بی مسئولیتی چی میتونه باشه
Sweden
مصطفی مدبر
۱۰:۴۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
قطعا برگزاری در چنین شرایط باعث عمیق تر شدن فاجعه کرونا در کشور میشه و خانواده های زیادی داغدار میشن !!! با یک تعویق کوتاه مدت حداقل از پیک عبور میکنیم .
United States of America
داوطلب ارشد
۱۰:۴۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خجالت بکشید با ۲۷۰کشته در روز حرف از اجرای پروتکل میزنید مگر شدنی است؟
United States of America
Reyhanesaboohi@gmail.come
۱۰:۳۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خوبه این همه دلایل وجود داره واسه تعویق واقعا متوجه نیستین که مردن یک ادم یک فاجعه ی واقعیه ؟
Germany
محدثه
۱۰:۳۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
,سلام،من داوطلب کنکور ارشدم،ماخواستار تعویقیم!ما نمی‌خواهیم در شرایطیکه 232 شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند کنکور بدیم صدای مارو بشنوید...وقتی تماس میگیریم با ستاد کرونا میگن ما تصمیمگیرنده نیستیم ...خطاب به هرکس که تصمیم گیرنده اس!ذره ای برای جان جوانان مشورت ارزش قائل باش!جان ما ارزش داره !ارزش اینکه کمی تاریخ شروع کلاسهای دانشگاه جابه جا بشود رو هم دارد!این دانشگاه ها و کلاسهای مجازی کنی تاریخ شروع و پایانش جلو و عقب بشود چه ایرادی داره؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
دواطلب بیچاره کنکور ارشد
۱۰:۳۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خودتان را درا...گوش فرض نمایید و ما را ابله !
کدام پروتکل ، کدام رعایت ؟ اگر سرتان را مثل کبک زیر برف کرده و بعد از برگزاری بگویید به به چه آزمونی برگزار کردیم . نتیجه جز این نخواهد بود .
کدام یک از شما بی وجدان ها شلوغی امتحان پارسال را از نزدیک دیدید .کدام یک از شما افزایش آمار کرونا بعد از کنکور سراسری و اعمال مشابه را میبینید .اصلا کدام یک از شما اعداد بیشتر از ۲ رقم را بلد هست تا بفهمد هیچوقت در کشور اوضاع از این وخیم تر نبوده ؟
من مطمئنم هیچکدام از شما حتی خواندن عدد ۲۷۰۰۰ مبتلا را هم بلد نیستید ، شما یک مشت بی سواد هیولا هستید . و من الله التوفیق
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خدا لعنتشون کنه، من دایی ۲۹ساله ام تو کرونا از دست دادم به خدا به کجا بگیم،ما جوان ها رو به قتلگاه نفرستید ، خدای ما کوچیک ها بزرگ یجا،تلافی می‌کنه باهاتون،همه اون هوایی که صدای ما رو شنیدید اما کاری نکردید
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۰:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام چرا باید با فوتی ۲۶۸ نفر در روز ازمون برگزار میشه مگه تجمعات خطرناک نیست ؟؟؟؟ نمیشه ی بوم و دو هوا بود اگه تجمعات خطرناک نیست پس هشدارها برای چیه اگه خطرناک ازمون ارشد این وسط چرا برگزار میشه ؟
Finland
مهلقا
۱۰:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خیلی میترسیم
France
فائزه
۱۰:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
توروووووخدا کمک کنید حمایت کنید...والا دروغ میگن اصلا پروتکل اجرا نمیشه.....تازه به فرض محال اجرا هم بشه دکتر محرز گفتن با همین اجرا شدنم نباید برگزار بشه تخت خالی تو بیمارستا نیست ....واقعاااااااا چرا مسولین توجه نمیکنن....بحث جان میلیون ها نفرداوطلب و خانواده و اطرافیانشه....کنکور ما 232تا شهر یعنی عملا کل کشور قرمزه کاش ماهم مث سراسری بودیم 20تاشهر قرمز بود لااقل احتنال ابتلا کمتر بود... الان دلتا اینحور سرایتش بالاس...اون موقع تااین حد نبود....متاستفانه ما حوزه هامون فقط مراکز استانه...و این جابجایی با وسایل عمومی خودش کافیه برای ابتلا....توروخداااااا حمایت کنید....تعویق بدن فقطططط پیک نزولی بشه... تعداد افراد واکسینه بیشتر بشن.....من خیلییییی زحمت کشیدم برای آزمونم...اما.....واقعاااا از شدت ترس و استرس دارم میمیرم....بیماری آی بی اس دارم و دردهای بسیار دارم تحمل میکنم...توروخدااا صدای مارو به گوش مسولین برسونید....برای منیکه مادرم نقص ایمنی داره و پدرمو از دست دادم...تمام دنیام مادرمه...ازینورم نمیتونم نرم سرجلسه چون واقعا زحمت کشیدم....تکلیف امثال من جیه؟؟؟که تمام نازاحتیش ابتلا و انتقال به عزیزانشه ......توروخدااااااااا انتقال بدین........
Sweden
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مسئولین در این شرایط وحشتناک موظفن که هر چه سریعتر تعویق رو اعلام کن. برگزاری این آزمون یعنی فاجعه در کشور مسئولین بدونن
United States of America
مليحه
۱۰:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
لطفا لطفا اين كنكور لعنتي رو تا فراهم شدن شرايط مساعدتر تعويق بدين
واقعا جون جوونا واسشون تا اين اندازه بي أهميته ؟!
اگه ادعاي تكريم نسل آينده و اين حرفا رو دارن الان وقت ثابت كردنشه نه اينكه بچه ها رو بفرستن جايي كه مطئنن كرونا هست مطمئنن خيليا درگيرش خواهند شد و ازونجايي كه دلتا جوونا رو بيشتر دچار خودش مي كنه مطمئنن عده اي رو به كام مرگ مي كشونه ...
اين مسئول نماها پس كجان ؟! چرا صداي ما رو نميشنون ؟! اگه بچه هاي خودشون هم كنكور داشتن ميفرستادنشون توي حوزه ي سر بسته اي كه حداقل ١٠٠٠ نفر در اون حضور دارن ؟!
أنصاف تون كجاست ؟!
اگر دين ندارين اقلا آزاده باشين
Iran (Islamic Republic of)
صدرا
۱۰:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام. ممنونیم از تهیه این خبر
لطفا از مسئولین پیگیری کنید.
الان که در اوج پیک کرونا هستیم و تعداد مبتلایان رکورد میزند، برگزاری آزمونی با این تعداد داوطلب چه توجیهی دارد؟!! اگر آزمون در خرداد برگزار نشد، طبق همان دلایل، الان که شرایط به مراتب بدتر است هم نباید برگزار شود. جان جوانان و خانواده هایشان بازیچه تصمیمات سلیقه ای نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
درود بر شرفت که حرف دل مارو میزنی.ممنونیم
France
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
کمک کنید به ما داوطلبان تا تعویق شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
نمی خواین تعویق کنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Germany
تینا
۱۰:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تعویق کنکور ارشد به بعد از پیک پنجم کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
چرا تعویق حیف نیس؟؟؟؟ برگزار کنن بعدم پرو پرو بگن با رعایت کامل پروتکل بهداشتی کشتیمشون رفت


تو ازمون وکالت تو سالن ما هیچ خبری از پروتکل نبود که هیچ یه ساعتم رو دیوار نبود ادم... خوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
اقای حریرچی و رئیسی مدام در اخبار میگن تجمع بیش از ۱۵ نفر در جایی مسقف ممنوعه، از عدم رعایت پروتکل مردم گلایه دارن از رستورانها گلایه میکنند و... اما چرا خودشان به توصیه های خودشان عمل نمیکنند مگر داوطلبین ارشد و سایر آزمونها جانشان را از سر راه آوردند، چرا ما که خواستار رعایت پروتکلهای توصیه شده ی خودشان را داریم میگویند به ما ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
از تصمیم ستاد کورونا ممنونم که دارن ما رو به مرگ نزدیک تر میکنن بخدا خودمون هم از این شرایط خسته شدیم انشالا اون دنیا میرم سر همون پل صراط می ایستم نمیزارم یک نفر حتی شفاعت شما رو کنه ...
Iran (Islamic Republic of)
سید علی فخری
۱۰:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
آقا تورو خدا به مسئولین ستاد بگید تعویق بندازن. الان بدترین شرایط کرونا از اول شیوع تا امروزه. هیچ وقت وضع بدتر از این نبوده ! دفعات قبلی تو شرایط خیلی بهتری تعویق انداختن. الان چه اصراری دارن در بدترین شرایط ممکن برگزار کنن ؟؟ 232 شهر قرمزه و 117 شهر نارنجی. آزمون حضوری جزو مشاغل گروه 3 هست که در شهر های قرمز و نارنجی ممنوعه. با چه عقل و منطق و قانونی میخوان تو این اوضاع وخیم کنکور ارشد بگیرن واقعا ؟؟؟؟ جان داوطلبا و خانواده هاشون انقدر بی ارزشه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Fereshte
۱۰:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
فکر کردین برا یه مشت مسول از خدا بی خبر مهم نه نیست چون خودشون تا مریض میشن دردی ،زجری نمیکشن ملت رو بخوان درک کنن در هر لحظه از زمان بهترین و مجرب ترین پزشک در اختیارشون گناه ما چیه باید پای تصمیم استباه بقیه بسوزیم بین یکسال زحمت و عزایزانم کدوم رو انتخاب کنم ؟؟؟ته بی انصافیا جداقل از این دنیا نمیترسین از اخرت بترسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
امیدوارم تهیه کننده گاندو تو سری جدید دست بزاره رو سنجش ببینه قضیه چیه اینقدر اصرار دارن کنکور ارشدو برگذار کنن خیلی هم پر مخاطب میشه
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از 2 بهمن 99 برای همیشه و تا ابد
۱۳:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
Arman
۱۰:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
برای خودم و خانواده م متاسفم که دارم با جون اونا بازی میکنم ... همین جایی که من قراره برم ازمون بدم دو هفته پیش ازمون دادم ... بچه ها رو حدودا 200 تا 300 نفر میبرن زیر یه سوله که تهویه درست نداره ... این چه تصمیمیه که سازمان سنجش گرفته ... ما مسلمونیم توی دین ما مصالح مرسله میگه نباید جون دیگری رو به خطر بندزین ... ستاد کورونا با چه منطقی داره ازمون رو اجازه میده .... بعدم میگه ما شرایط تعین کردیم اقا چه تعیینی شما یه واکسن نمیتونی درست توزیع کنی ما رو وارد منطقه خطر میکنی ....
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۱۰:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
ننگ بر شما رسانه ای ها که سکوت کردید . تا 700 هزار نفر 5 ساعت تو دخمه های بدون تهویه دور هم جمع بشن.ستاد بی کفایت کرونا. سازمان سنجش برای روح و روان و جان این تعداد آدم و خانواده هاشون ارزش قائل نیست. چه چیز شریف تر از جان آدمیست؟؟؟ انگار این دولت تا لحظات آخر باید روی بی لیاقتی و حماقت خودش صحه بزاره
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
چه منطقی وجود داره تو این شرایط اوج پیک آزمون برگزار میشه؟ بیمارستان تخت خالی نداره با این هزینه درمان که هر آمپول یک میلیونه خانوادها رو تو دردسر میندازن
Switzerland
محمد
۱۰:۰۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
ینی واقعا دوهفته عقب انداختن این آزمون خیلی سخته؟با این سرعت واکسیناسیون تو این دوهفته خیلی از بزرگترامون و پدرومادرامون واکسینه میشن
#تعویق_کنکور_ارشد
Switzerland
Ahmad.hassan
۱۰:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
ماباید قربانی این تصمیم غیر کارشناسی بشیم
#قتلگاه_ارشد
#تعویق_کنکور_ارشد
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۰:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
واسه انتخابات تعویق دادن درحالی که سرایط خیلی بهتر بود حالا که شرایطه اینجوریه خبری از تعویق نیست، جون ما برا شون ارزشی نداره!
France
Mahi
۱۰:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
ما بخاطر سلامتی و حفظ جان خواهان تعویقیم، کنکور بعد از شیب نزولی پیک پنجم برگزار شود
Iran (Islamic Republic of)
ارشد
۰۹:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
باور کنین بعضیا مریضن نمیدونن یا بعدا مریض شدن . دو هفته تعویق که مشکلی رو پیش نمیاره که !!! لطفا لطفا تعویق بندازین . الان پیک پنجمه ، روزی ۲۶۰ نفر فوتی .
اگه جون ما براتون مهمه .‌...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مسئولین محترم ما ۷۰۰ هزار نفر بیش از پانزده روزه درخواست تعویق میدیم چرا نمیشنوید صدای ما رو؟ ما برای حفظ جانمان فریاد میزنیم و شما بی تفاوت

کجای دنیا وقتی کشور در وضعیت قرمز باشه کنکور برگزار میکنن؟؟ چرا به فکر ما نیستید

با دو هفته تعویق هیچ اتفاق خاصی نمی افتد

وقتی سرکار خانم محرز میگن برگزاری کنکور به صلاح نیست یعنی نباید برگزار بشه یعنی بریم سر جلسه عواقب غیر قابل جبرانی در پیش هست

اقای روحانی کمک

ستاد کمک

سلامتی داوطلبان ارشد
Switzerland
مبینا
۰۹:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
من پدرم پزشک هست میگه رعایت پروتوکول های بهداشتی تو این شرایط اثرش تقریبا صفره....۷۰۰ هزار نفر....تو هر اطاق شما بگو دست کم ۴۰ نفر ۳ساعت حداقل بشینن کنار هم تنفس کنن....به داد داوطلبای ارشد و خانواده هاشون برسید
#تعویق_کنکور_ارشد
#سلامتی_داوطلبا_و_خانواده_های_ارشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مگر جون جوونا چقدر ارزش داره؟من که میگم هیچی !
France
رسول
۰۹:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تا کی باید هشدارهای تلویزیونی مسئولین بهداشت را شنید ولی در عمل مخالف آن عمل کرد.اگر شرایط بد است در همه حال بد است.نمیشود گفت فلان تجمع میتواند برگزار شود فلان تجمع نه!!!
بنا به فرموده جناب حریرچی تجمع دونفره خطرناک است چه برسد به کنکور که خیلی بیشتر از آن است.
این هشدار ها و عمل نکردن ها بیشتر شبیه جوک است.
Iran (Islamic Republic of)
Mohamad
۰۹:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مشخصا باید تعویق بشه بازی با جون ۷۰۰ هزار نفره!!
Iran (Islamic Republic of)
Mohamad
۰۹:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مشخصا باید تعویق بشه بازی با جون ۷۰۰ هزار نفره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
انصافا ما الان تحت تاثیر چه جوی هستیم که الکی دنبال تعویق باشیم ۲۳۰ شهر قرمز این همه مرگ و میر الکیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
چرا تصمیم به این مهمی باید تا دقیقه ۹۰ کش پیدا کنه؟ چرا اینقدر به ما استرس وارد میکنید؟ امنیت روانی نداریم به خداا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
دیگه تو این کشور خیلی وقته هیچی مهم نیست
نه جون مردم، نه وضع زندگیشون
فقط رأی مردم انگار مهمه
از بالا تا پایینش نه فقط دولت!
این کنکورم با این شرایط نفعی برا کسی بجز دولت نداره! باید شاهد پرپر شدن خونواده دانشجوا باشیم

تا کی تخم نفرت رو میکارین؟؟؟ تا کی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تمام بیمارستان ها پر شدن ، وضعیت رو به سیاهی داره میره، آقای حریرچی میگه دو نفر بیشتر تجمع ممنوعه،پس چطور تجمع ۷۰۰ هزار نفره ممکنه؟ پروتکل اگر موثر بود چرا تعطیلی شش روزه به همراه لغو مراسمات مذهبی انجام شد؟ امیدوارم مسئولین تا دیر نشده با یک تعویق دو هفته ای، جان عده زیادی رو نجات بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
جدا میخوان ما رو در دوراهی انتخاب بین نرفتن به دانشگاه و به خطر انداختن سلامتی خودمون و خانواده قرار بدن؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام. ما داوطلب‌های ارشد به خدا بچه‌های همین آب و خاکیم. کرونا سر به فلک کشیده میگن اجتماع بیشتر از ۲ نفر به انتقال کمک میکنه. به خدا خیلی از بچه‌ها تازه همین یکی دو روز پیش تو اعضای خانواده‌شون علائم کرونا پیدا شده و کلی استرس دارن که برن سر کنکور یا زحمات یک سالشون رو نادیده بگیرن خیلی‌ها هم ترس دارن برن سر جلسه و ناقل بیماری به خانواده‌شون بشن. شما رو به تمام مقدسات قسم به تعویق بندازین. شرایط خیلی بده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمدرضا اکبری
۰۹:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
باسلام واقع در اوج گیری رکونا هستیم تحت همین شرایط کرونا چطوری ممکنه جان انسان ها انقدر بی ارزش شده که هر اتفاق رویدادی رو برگزار می کننده مگر خود دکتر در رسانه اعلام نکرد تجمع 2 نفر هم خطر ناک است مشکل ساز وممنوع چس جه طور رب خورده منع رطب کی کند ؟ استدعا دارماین یک حق ملیست جان انسان ها عدد نیست .
Switzerland
سیدعلینقوی
۰۹:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
توروخدا آزمون ارشدو عقب بندازین.....سویه جدید ویروس قدرتش چندبرابر شده همه نگرانیم....
#تعویق_کنکور_ارشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مسئولین تکلیفشون رو با خودشون مشخص کنن بالاخره ما باید خودمون رو تو خونه قرنطینه کنیم یا نه؟ اوضاع کشور بحرانی هست یا نه؟ بیمارستانا پر هست یا نه؟
France
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
نگویید طعم تلخ کرونا بگویید طعم تلخ مرگ
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
لطفا کمکمون کنید:( ما دیگه حداقل 22 ساله ایم! از سر درس نخوندن تعویق نمی خواهیم. دغدغه مون سلامتی خودمون و خانواده هاست. تعویق تا وقتی پیک رد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
ایا خانواده های خودتونم جز دانشجوهای کنکوری بودن همینقد بی اعتنا بودین
#تعویق_کنکور_ارشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
واقعا تعجب آوره مسئولین وزارت بهداشت میگن تجمع دو نفره هم باعث افزایش شیوع و مرگ میشه بعد میخوان آزمون بگیرن در سراسر کشور؟
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۹:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
هیچکی چرا صدای ما رو نمیشنوه
اینقدر مرگ و میر براتون عادی شده؟؟؟؟
میخواین روزانه ۵۰۰ نفر کشته بدین؟
این جز افتخارات ملی محسوب میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه سنجش فقط به فکرخ دشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
من چند روز پیش کنکور ارشد وزرات بهداشتم داشتم.تو صف تحویل کیف همه به هم چسبیده بودن.تو صف چک کردن کارت ورود به جلسه هم همینطور.صندلی ها هم با همون فاصله ی سالهای قبل چیده شده بود.کلاسی هم که من بودم اصلا تهویه ی مناسبی نداشت.قبل و بعد از شروع جلسه ی آزمون هم بچه ها دور هم جمع شده بودن باهم صحبت میکردن بعضی هم از گرما ماسکاشونو داده بودن پایین.کدوم رعایت تمامی دستورات بهداشتی
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۰۹:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خودشونم نمی دونن چه غ.ل.ط.ی دارن میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
آزمون ورود به دانشگاه یک نوع کلاهبرداری سازمان یافته است. کدام یک از شما برای ورود به مکان آموزش دانش و شغل قفل قرار میدهید؟ آزمون ورود به دانشگاه مردود است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
در فاصله یک روز به آزمون حوزه های رفع نقص تشکیل نشده
اصلا معلوم نیست تصمیمشون چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
جون ما جوان ها اصلا براشون هیچ اهمیتی نداره تازه از دستمون راحت هم میشن اگر بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
امیدوارم لغو بشه. خواهرزاده ام جمعه هفته قبل آزمون ورودی دبیرستان دانشگاه داشت فقط دو ساعت امتحان طول کشید بعد از پنج روز تست کرونا مثبت شد. درصورتی که ماسک ی لحظه هم پایین نیاورده بود و صندلیش هم کنار در بود. به همین راحتی آلوده شد. تورو خدا به جوونا رحم کنین این امتحان عقب بیاندازین
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۴۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
هیچ پرتکلی رعایت نمیشه با گفتن یه حرف سازمان سنجش که رعایت میکنیم که نشد کار! قراره این همه جوون رو ببرن پای جلسه با یه حرف! بهتره برید از بچه های وکالت و ارشد بهداشت بپرسید هیچچچچ پرتکلی رعایت نشده به بدترین شکل ممکن ازمون ها رو برگزار کردن و با رعایت اینگونه پرتکل ها نمیشه جلوی دلتا رو گرفت وقتی نیاز هست که ماسک رو از روی صورتت برداری و تفتیش بدنی هم بشی از کدوم پروتکل حرف میزنن... این کارها اونم زمانی که بیمارستان ها جا ندارن فاجعه اس بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
چرا همون خرداد برگزار نکردن؟
الان اوضاع خطرناک تره
خدا رحم کنه
Canada
ناشناس
۰۷:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خدا کنه، تصمیم به تعویق بگیرند
مردیم از استرس
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۷:۲۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام
واقعا توی این شرایط وخیم کرونای،ی برگزاری کنکور ارشد توجیهی نداره.
ممکن با تعویق کنکور برای برنامه ریزی دانشگاه مشکل پیش بیاد ،ولی الویت سلامتی مردم هست
لطفا کنکور ارشد رو به تعویق بندازید ،البته یه نگاهی به نقشه کرونایی کشور بندازید!
Iran (Islamic Republic of)
بازیچه دست اینا
۰۶:۲۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خیلی جالبه خییییلی جالبه
سازمان سنجش و وزیر علوم میگن اگه قرار باشه لغو بشه ستاد کرونا باید دستور لغو بده. آقای رئیسی ستاد کرونا هم چندبار تا حالا گفته ما هیچ آزمونی رو لغو نمیکنیم و قبلا هم هیچ آزمونی رو لغو نکردیم اگه قرار باشه لغو بشه سنجش باید لغو کنه.در واقع یه پاسکاری خیلی شیک رونالدینهویی داره اتفاق میفته. ماهم این وسط بازیچه ی دست اینا و کرونای دلتا شدیم. خدا خودش به فریادمون برسه ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه شماری از مراقبین کنکور بعد از اتمام کنکور سراسری به کرونا مبتلا شدند... لطفا بررسی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
پری
۰۶:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام، کنکور ارشد از شش مرداد شروع میشه. تلویزیون و فضای مجازی دائماً از بد بودن اوضاع صحبت میکنن و میگن خونه بمونیم چون نوع دلتا خطرناکه و آمار فوت شده ها هم هر روز بیشتر میشه.
کنکور ارشد پزشکی و آزمون وکالت برگزار شد اما باید بدونیم تعداد اون دوستان با ما قابل مقایسه نیست ما بیش از ششصدهزار نفریم و در هر حوزه امتحانی بیش از هزاروپونصد نفر خواهیم بود.
با این صحبت ها ما داوطلبین کنکور ارشد و خانواده هامون استرسمون بیشتر میشه. ما چیکار کنیم؟ همه ی رسانه ها سکوت کردن هیچکس پیگیر نیست. ستاد کرونا مثل همیشه . حرفاش متناقضه. اگر کنکور با جمعیت بیشتر از ششصدهزار نفر برگزار بشه واقعا جنایته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
خواهش می‌کنم به تعویق بندازید.
واقعا اگر ۹ ماه براش درس نخونده بودم، سر جلسه نمی رفتم و سلامتی خودم و خانواده ام رو به خطر نمی انداختم.
در عجبم از مسئولین کشورم که جون ما ذره ای براشون ارزش نداره!!!!!
United States of America
ناشناس
۰۵:۴۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تعویق کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
لطف کنید از سازمان سنجش بپرسید چرا خرداد ماه کنکور ارشد رو برگزار نکردن؟؟ آیا دلیلش موج بدخیم کرونا نبود؟؟؟
حالا شرایط بهتر شده که میخوان برگزار بشه؟؟؟
الان که در پیک به مراتب بدتری هستیم می خوان به هر طریقی که شده کنکور رو برگزار کنن .... والا همون خرداد ماه که شرایط مطلوب تر بود ... اردیبهشت هم که خواستن تعویق بندازن داوطلبا گفتن تو شرایط مساعدتر برگزار بشه ، دقیقا انداختن مرداد ماه که پارسال هم سابقه داشت شرایط افتضاح بود !!!! چطور تعویق اون زمان توجیه داشت الان که دلتا اومده موجه نیست؟!
خودشون میگن نگین موج پنجم این طوفان کروناس!!
اگه طوفانه چرا ما جوونا رو اینقد راحت میفرستین تو دل کرونا؟؟؟
خواهشا شما شنوای صدای ما باشین و به دادمون برسین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
واقعا چطور دیگه حقمونو بخوایم
توی این شرایط واقعا سخته و خطرناکه حداقل دو هفته دیر تر بگیرید تا از این پیک خارج شیم با این شرایط واقعا بیمارستانو بعد از کنکور تختاشون نایاب میشن
تعویق ارشد لطفا
خواهشا تعویق
به داد ما برسید
به صدای ما گوش بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مسلماً اگر دولت می توانست مثل محدودیت های دیگر کرونای با جریم کردن مردم بدبخت و فقیر جیب خودش را پر کنه حتما کنکور را عقب می انداخت و همچون دیگر امور کشور با تصمیمات یک بام و دو هوا مردم را گیچ و سر کیسه می کرد
۱۲