سازمان سنجش: آموزش و پرورش ادعای سخت بودن سؤالات کنکور را اثبات کند

سخنگوی سازمان سنجش گفت: سازمان پژوهش باید ادعای سخت بودن سؤالات کنکور را به صورت تخصصی با سند و مدرک اعلام کند.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در پی سخت بودن سوالات کنکور ۱۴۰۰، اظهار کرد: سازمان پژوهش ادعایی بر سخت و نامعتبر بودن سوالات آزمون سراسری سال جاری داشته است که باید به لحاظ تخصصی این ادعا را ثابت کند. وقتی فرد یا نهادی سخنی می‌گوید باید بتواند با سند و مدرک آن را اثبات کند.

او با اشاره به اینکه سازمان سنجش همیشه بر اساس سرفصل‌های اعلام‌شده از سوی وزارت آموزش و پرورش سوالات را مطرح می‌کند، گفت: همان طور که سازمان پژوهش برای حل سخت بودن سوالات کنکور اعلام آمادگی کرده است، ما نیز این آمادگی را داریم. اگر این موضوع تایید شود سازمان سنجش اقدامات خود را برای حل این مشکل اعلام خواهد کرد.

زرین‌آمیزی بیان کرد: هر مشکلی که در پرسش‌ها وجود داشته و حق با داوطلب باشد،‌ بررسی و در نهایت آن پرسش از کلید سوالات اصلاح خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد صالح صالحی
۱۸:۴۴ ۲۳ تير ۱۴۰۰
سلام مسولین سازمان سنجش،شما و دست اندرکاران که ادعای تمیز پنج درصدی در ماراتون کنکور را دارید، اولا این این جوان ها و خانواده ها سرمایه های انسانی این کشورند، شما با روح و روان این جامعه بازی می کنید، ثانیا منابع روانشناسی و کتب ارزشیابی راهکار های مناسب طراحی سوالات را به وضوح و علمی مشخص کرده و این سازمان به عمد و با تمام قد مافیای موسسه های کنکوری را حمایت میکند والا در این کشور با توجه به بیماری کرنا، و تورم های افسار گسیخته شماها به فکر خروجی های آموزش و پرورش با یک رویکرد خاص، و سازمان سنجش با سیاستهای غلط خودش خانواده ها را بسوی نابودی می کشید، مردم و جوانان این مملکت را دریابید آموزش و پرورش و سازمان سنجش یک بام و دو هواست، آزمون باید در سطح ساده ،متوسط، دشوار و خیلی دشوار طراحی شود تا از آسیب های روحی و روانی و اجتماعی جلو گیری کند
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۱۲:۰۹ ۲۳ تير ۱۴۰۰
باید با طلسم و جادو سازمان سنجش و رئیس هاشو از بین ببریم
-
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۰ تير ۱۴۰۰
خودمان هم به خودمان رحم نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۲:۲۴ ۱۹ تير ۱۴۰۰
ان شالله خدا یه شهاب سنگ بزنه وسط وزارت علوم و سازمان سنجش تا نشونت بده چقدر سوالا سخت بود حق این خون خوار هارو بذار کف دسشون ای پروردگار
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۳۹ ۱۷ تير ۱۴۰۰
مشابه سوال ها حتی تو آزمون های آزمایشی هم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۶ تير ۱۴۰۰
وقتی از کلیدسوالات اصلاح بشه چه فایده ای داره وقتی دانش اموز با دیدن اون سوالات کلا روحیه ش رو از دست داده وبقیه سوالاا رو هم نتونسته جواب بده خوده کنکور کم استرس داره؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۴ ۱۶ تير ۱۴۰۰
به هر دانش آموز زرنگی که بگی قشنگ براتون ثابت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۶ تير ۱۴۰۰
در اثبات سخت بودن سوالات کنکور همین کافی که
آنچه معلم ها در مدرسه درس می دهند و دانش آموز خوب آن را یاد می گیرد زمین تا آسمون با سوالات کنکور متفاوت است.
آخرین اخبار