عرضه گوشی Maimang ۱۰ SE ۵G بدون نشان هوآوی

هوآوی یکی دیگر از شرکت‌های زیر مجموعه خود را به دلیل نگرانی از تحریم‌های آمریکا واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، هوآوی برای نجات تیم خود از مشکلات به وجود آمده از طرف شرکت‌های آمریکایی بخاطر تحریم‌های دولت آمریکا، نشان تجاری آنر را از فهرست خود حذف کرد و اکنون این اتفاق برای شرکت دیگری به نام Maimang افتاده است. حالا این شرکت مستقل یک لحظه هم صبر نکرده و گوشی جدید خود را با نام Maimang ۱۰ SE ۵G با تراشه Snapdragon ۴۸۰، ۵G را راه اندازی کرده است.

مشخصات گوشی هوشمند Maimang ۱۰ SE ۵G

این تلفن همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک پنل جزیره‌ای برای دوربین سه گانه، همراه است. این تنظیمات یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی را به ارمغان می‌آورد، در حالی که دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است.

دوربین جلو در یک حفره در بالای صفحه نمایش LCD ۶.۵ اینچی نصب شده است. این گوشی یک شارژر ۲۲.۵ وات SuperCharge دارد که مشخصاً از هوآوی به ارث برده است.

عرضه گوشی Maimang ۱۰ SE ۵G بدون نشان هواوی

نشان تجاری Maimang اکنون بخشی از شرکت China Telecom است که یکی از بزرگترین شرکت‌های حمل و نقل در آسیا و همچنین یکی از عمده‌ترین تامین کنندگان و توزیع کنندگان تلفن در بازار داخلی چین است.

در حال حاضر گوشی هوشمند Maimang ۱۰ SE ۵G را می‌توان در برخی فروشگاه‌های آنلاین با قیمت ۱۶۹۹ یوآن پیدا کرد. البته اولین سری فروش آن در حال حاضر به پایان رسیده و زمان بندی بعدی برای تاریخ ۳۱ ژوئیه برنامه ریزی شده است. این گوشی را می‌توان در سه رنگ سیاه، آبی و نقره‌ای خریداری کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.