بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲۳ تیر؛

تبریک وزیر فرهنگ و ارشاد به عکاس برنده در جشنواره جهانی/ تصویری از سفیر ایران در پرتغال به همراه عابدزاده / افتتاح پروژه مدیریت پسماند شهر تهران با حضور حناچی

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنده شدن یکی از عکاسان ایرانی با عکسی از نماز در جشنواره‌ای بین المللی را تبریک گفت:

" جماعت و فرادا
سجده و قیام
سکون و حرکت
و نمازی در پرواز
و دیدگانی که خیره مانده است!

به عکاس هنرمند جناب آقای احمد خطیری و کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع گلشن گرگان و کانون‌های مساجد تبریک می‌گویم."

.

پیروز حناچی، شهردار تهران تصاویری از پروژه مدیریت پسماند شهر تهران در حسابش منتشر کرد و توضیح داد:

" همکاری سه جانبه شهرداری تهران، UNDP و ژاپن در پروژه مدیریت پسماند شهر تهران و رونمایی از دستگاه‌های RVM (دستگاه خوددریافت پسماند خشک) به مناسبت روز جهانی بدون پلاستیک

استفاده از پلاستیک و امحاء پلاستیک یکی از مشکلات همه کشور‌های جهان است، طبیعتا استفاده کمتر از مواد و لوازم پلاستیکی و انتصاب راهکار‌های امحاء پلاستیک جزو دستور کار شهرداری تهران و قطعا همه شهر‌های جهان است.

ساخت دستگاه‌های RVM که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی صورت پذیرفته است، با همکاری و تامین اعتبار دولت ژاپن و با همکاری ایران به صورت کار مشترک انجام گرفته است. هدف این است بتوانیم اجسام و بطری‌های پلاستیکی تولید شده را که در کشور به میزان بالایی استفاده می‌شود و ممنوعیت کمتری برای عدم استفاده از آن وجود دارد، مجددا بازیافت کنیم.
شهرداری تهران فعالیت‌های خوبی را در زمینه پسماند آغاز کرده است. ازجمله طرح جامع پاکبان که به تصویب رسیده است. ایستگاه‌های گلماند که برابر با وزن پسماند‌های شهری، به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.
آموزش به شهروندان برای تفکیک پسماند از مبدا و همین طور طرح کاهش پسماند (طرح کاپ) که طی آن فرآیند حمل کمتر پسماند و دفع آن فراهم می‌شود، از برنامه‌های انجام شده در شهرداری تهران است."

.

حسین غریب آبادی، سفیر ایران در برزیل با انتشار توئیتی فوت یکی از دانشجویان ایرانی در این کشور بر اثر کرونا را تسلیت گفت:

" فوت دانشجوی ایرانی در برزیل و در غربت، تلخ‌ترین خبر این روز‌ها بود. کورسوی امیدی داشتیم که ثبات وضعیت او در سه روز اخیر منجر به بهبودی گردد. متاسفم که تلاش کادر درمان و ایرانیان دلسوزی که از هیچ کمکی دریغ نکردند، حاصلی نداشت.
عرض تسلیت به خانواده، دوستان و جامعه ایرانی."

.

مرتضی دامن پاک جمی، سفیر ایران در پرتغال تصویری را همراه با امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی در حسابش منتشر کرد و نوشت:

" با امیر عابدزاده در توقف کوتاهی که امروز در لیسبون داشت به گفتگو نشستم و برایش در ادامه مسیر ورزشی آرزوی موفقیت نمودم.
دروازه‌بان ملی پوش فوتبال ایران و تیم ماریتیمو که در فصل گذشته عنوان بهترین دروازه‌بان را به دست آورد، با باشگاه اسپانیایی پونفرادینا به توافق رسیده است."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار