قلم S Pen Pro به زودی وارد بازار خواهد شد

قلم S Pen Pro در آستانه عرضه بوده و در پرچمداران سامسونگ مانند Z Fold ۳ وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی های زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام آن ها توسط شرکت های مختلف و با امکانات متفاوتی ساخته شده اند. مشتریان با توجه با نوع فعالیتی که دارند به دنبال بهترین گوشی هوشمند در بازار هستند و البته دوست ندارند که خیلی هزینه زیادی را نیز صرف خرید تلفن همراه کنند.

قلم دیجیتالی

به نقل از phonearena، قلم دیجیتالی S Pen Pro سرانجام در آستانه انتشار است، و برخی از  پرچمداران سامسونگ مانند Z Fold ۳ دارای آن خواهد بود. S Pen Pro، که در ژانویه در کنار Samsung Galaxy S۲۱ Ultra رونمایی شد و هنوز فروش آن در بازار شروع نشده است ، احتمالاً در کنار Samsung Galaxy Z Fold ۳ وارد صنعت گوشی های هوشمند شود.

قلم S Pen Pro

این قلم دیجیتالی با دریافت تاییدیه از FCC که اولین بار توسط SamMobile گزارش شد، مجوز حضور در بازارهای جهانی را به دست آورد. شرکت سامسونگ در زمان رونمایی از محصولات خود،  تنها به چند مورد از جزئیات این قلم هوشمند مثل نحوه لمس صفحه نمایشگر و حرکات  آن بر روی گوشی اشاره کرده بود.

تاییدیه FCC

TENAA، شایعات بیشتری را در مورد مشخصات قلم S Pen Pro ارائه داد که تلفن Z Fold ۳ نیز سازگاری قلم را نشان می‌دهد. به طور دقیق‌تر، قلم دارای یک لایه دیجیتالی است که ظاهراً پشتیبانی گوشی را آسان تر می‌کند.

قلم هوشمند S Pen Pro

قابلیت های قلم هوشمند S Pen Pro 

FCC مهر تایید خود را به S Pen Pro داده است و دارای شماره مدل EJ-P۵۴۵۰ است. طبق مستندات، قلم دیجیتال با تمام محصولات Galaxy که از قلم S پشتیبانی می‌کنند کار خواهد کرد، اما برخی از ویژگی‌های آن فقط در Galaxy Z Fold ۳، Galaxy Note ۱۰ Lite، سری Galaxy Note ۲۰، خانواده  Galaxy Tab S۷ و Galaxy Tab S۶ وجود دارد.

قلم دیجیتال S Pen Pro

قلم S Pen Pro بزرگتر از حد استاندارد است و در لیست FCC مشخص شده که به یک باتری ۱۰۰ میلی آمپر مجهز است و می‌توان آن را از طریق USB-C شارژ کرد و دارای بلوتوث ال ای نیز است. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که برای حمل قلم چه راهکاری ارائه خواهد شد و باید دید قلم در جعبه موجود است یا به طور جداگانه فروخته می‌شود.  قابل ذکر است که قلم Galaxy S۲۱ Ultra  چهل دلار بیشتر از سایر موارد هزینه دارد.

گوشی هوشمند

حتی اگر اهل تلفن‌های تاشو نیستید، به سختی می‌توان از وضوح اطراف Z Fold ۳ چشم پوشی کرد. گفته می‌شود که این اولین دستگاه سامسونگ با دوربین زیر پنل است و مشخصات اصلی آن نیز بسیار پیشرفته است. صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز، تراشه Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ و ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از قلم دیجیتال S Pen Pro، سبب می شود تا یکی از بهترین گوشی‌های سال باشد.

گوشی های هوشمند سامسونگ

 انتظار می‌رود این قلم هوشمند نسبت به نسل قبلی خود مقرون به صرفه‌تر باشد و همچنین سامسونگ ممکن است لوازم جانبی مورد انتظار خود را در دوره پیش از خرید ارائه دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.