فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه خبر داد:

اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در ارومیه

طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ارومیه در حال اجرا است.

سرهنگ حسن شیخ زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در مورد تشریح طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در ارومیه اظهار داشت: در راستای پاسخ به مطالبات مردمی و ادامه طرح های پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از نظر وجود خرده فروشان مواد مخدر، معتادان متجاهر و سارقان سابقه دار در یک ماه گذشته در سطح ارومیه عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۵۱۵ نفر معتاد متجاهر، ۷۰ نفر خرده فروش دستگیر و در این راستا مقدار ۱۲۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ شیخ نژاد گفت: همچنین در اجرای طرح تعداد ۲۵۴ نفر سارق در جرایم مختلف، ۳۴ سارق سیم کابل و برق، ۱۴ سارق خودرو دستگیر و در این رابطه ۳۵ خودرو سرقتی کشف و به ۳۲۱ فقره انواع سرقت معترف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

وی در ادامه عنوان کرد: از دیگر نتایج این طرح، بیش از ۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف، که در این رابطه ۱۵ دستگاه خودرو توقیف و ۲۵ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی برای آرامش و امنیت شهروندان به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار دارد که در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.