توقیف بیش از ۶ تن گوشت مرغ تازه در میاندوآب

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از توقیف ۲ دستگاه کامیون ایسوزو و دو دستگاه نیسان یخچالدار حامل ۶ تن و۶۸۰ کیلوگرم محموله گوشت مرغ بدون مجوز در محور فرعی میاندوآب-تبریزخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ فخرالدین رستم پور فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل ۶ تن و۶۸۰ کیلوگرم محموله گوشت مرغ بدون مجوز خبر داد و افزود: در راستای مبارزه با قاچاق و حمل غیر مجاز و خارج از شبکه گوشت مرغ، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این انتظامی در محور‌های فرعی میاندوآب-تبریز ۲ دستگاه کامیون ایسوزو و دو دستگاه نیسان یخچالدار حامل محموله گوشت مرغ بدون مجوز را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال بوده است، ادامه داد: در این راستا ۴ دستگاه خودرو به همراه بار توقیف و ۴ نفر دستگیر و پرونده به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب در پایان خاطر نشان کرد: هرگونه جابه جایی محصولات دامی و کشاورزی باید صرفا با مجوز انجام گیرد و در غیر این صورت به منظور مقابله با احتکار و قاچاق، توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/ ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.