نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری:

کادر فنی تیم ملی تمرینات خوبی برای هاشمی و داودی در نظر گرفته است / باید کاری کنیم تا سهراب مرادی وزنه‌های خوبی بزند

داود باقری، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره آخرین وضعیت علی هاشمی و علی داودی قبل از شرکت در مسابقات المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

داود باقری، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفت وگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت علی هاشمی و علی داودی ۲ ملی پوش وزنه برداری قبل از شرکت در مسابقات المپیک اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت ورزشکاران المپیکی ما خوب است. علی هاشمی یک مصدومیت جزئی از ناحیه کتف دارد که پزشک تیم ملی با وسایل مخصوصی که در اختیار دارد، سعی کرد تا حدودی آسیب دیدگی او را بهبود ببخشد. به هر حال مصدومیت علی هاشمی مربوط به الان نیست. از گذشته دچار آسیب دیدگی شده بود. در هر صورت ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا علی هاشمی و علی داودی در بهترین شرایط ممکن تمرینات خوشان را پشت سر بگذارند.

کادر فنی تیم ملی تمرینات خوبی برای هاشمی و داودی در نظر گرفته است

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری افزود: در اردویی که تیم ملی وزنه برداری در رامسر برگزار کرد، امکانات و تجهیزات بسیار خوبی در اختیار ملی پوشانمان قرار گرفت. قبل از المپیک موفق شدیم یک ریکاوری خیلی خوب برای بچه‌ها در نظر بگیریم. خوشبختانه هم علی داودی و هم علی هاشمی تمریناتی که کادر فنی مد نظرشان بوده است را به خوبی انجام داده اند. در هر صورت هر کجا احساس کنیم ورزشکارانمان نیاز به تقویت دارند، کمکشان خواهیم کرد.

بیشترین نگرانی ما از بابت سهراب مرادی مربوط به ذهن او است

باقری درباره وضعیت سهراب مرادی و این که آیا او در مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد، بیان کرد: سهراب مرادی هم خدا را شکر وضعیت بدی ندارد. من چند روز پیش با مرادی صحبت می‌کردم. او مشکل جا به جایی منزل داشت که درگیر آن است. من هم به او گفتم به محض تمام شدن کارهایش برای انجام مراحل درمانی و فیزیوتراپی در کمیته پزشکی حاضر شده تا بتواند مسلط و قوی به ادامه تمریناتش بپردازد. بیشترین نگرانی ما از بابت سهراب مرادی مربوط به تقویت ذهن او است. ما می‌خواهیم روی مرادی تست‌هایی انجام دهیم تا آن ترس و نگرانی که بابت آسیب دیدگی داشت از بین برود و مانع فعالیتش نشود.

باید کاری کنیم تا مرادی وزنه‌های خوبی بزند

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: مرادی زمانی ذهنش آرام می‌شود که بتواند وزنه‌های خوبی بزند. یعنی ما باید کاری کنیم که مرادی وزنه‌های خوبی بزند تا از نظر ذهنی آماده مسابقات بین المللی باشد. در هر صورت قرار است این هفته سهراب مرادی به کمیته پزشکی بیاید تا ما کار‌های مربوط به درمان او را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار