ملی پوش وزنه برداری بانوان: با آمادگی نسبی راهی المپیک خواهم شد

جهانفکریان ملی پوش وزنه برداری بانوان ایران درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود قبل از شروع مسابقات المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پریسا جهانفکریان ملی پوش دسته ۷۸+ کیلوگرم وزنه برداری بانوان کشورمان در مورد قطعی شدن اعزام خود به رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: خوشحالم که توانستم سهمیه المپیک کسب کنم. این دستاورد بسیار بزرگ و ارزشمندی است که نصیب من و وزنه برداری ایران شده است. به هر حال این برای اولین بار است که بانوان ایرانی موفق می‌شوند به مسابقات المپیک اعزام شوند. مدتی قبل از ناحیه سرشانه مصدوم شدم. بعد از آن مجبور شدم که شانه خود را به تیغ جراحان بسپارم. در هر صورت پزشکان تیم ملی و فدراسیون تلاش کردند تا من برای مسابقات المپیک به آمادگی کامل برسم.

ملی پوش وزنه برداری بانوان افزود: ۶ ماهی بود که درگیر آسیب دیدگی از ناحیه سرشانه بودم و با درد تمرینات را دنبال می‌کردم. به همین دلیل لازم بود که حتما سرشانه خود را عمل کنم، اما به دلیل حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک این کار را انجام ندادم. بعد از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک متوجه شدم که نام من در لیست نهایی برای شرکت در المپیک قرار ندارد و کسی هم قرار نیست به این لیست اضافه شود.


بیشتر بخوانید


جهانفکریان تصریح کرد: در نهایت موفق شدم سهمیه المپیک کسب کنم. پزشک تیم ملی این روز‌ها در حال آماده کردن من است تا بتوانم با آمادگی نسبی راهی المپیک توکیو شوم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار