طرز تهیه پیتزا قلقلی

در گزارش زیرطرز تهیه پیتزا قلقلی را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز قصد داریم طرز تهیه پیتزا قلقلی را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

نان تست: ۲۰ عدد
گوشت چرخ‌کرده: ۱۰۰ گرم
قارچ: ۱۰۰ گرم
 فلفل دلمه: یک عدد خرد کرده
زیتون هسته گرفته و خرد شده: ۲۰ عدد
سس کچاب: به میزان لازم
نمک، فلفل و روغن: به میزان لازم
 پیاز: یک عدد
پنیر پیتزا: رنده شده ۱۰۰ گرم
پودر سوخاری: به میزان لازم

طرز تهیه

ابتدا پیاز را خرد کنید و تفت دهید. گوشت را اضافه کرده و بعد بقیه مواد را به آن افزوده و همه را مخلوط کنید. گوشه‌های نان تست را جدا کنید و با آبپاش روی نان تست‌ها را کمی خیس کرده و با وردنه به آرامی روی آن‌ها بکشید تا نرم و منعطف شوند. سپس از مواد مخلوط شده پیتزا داخل نان بگذارید و مقداری پنیر پیتزا روی آن بریزید و آن را در دست گرد کنید و در پودر سوخاری بغلتانید و در روغن داغ سرخ کنید. پیتزا قلقلی‌های آماده را در ظرف مناسبی چیده و اطراف آن‌ها را با خیارشور و زیتون تزئین کنید.

منبع:شبکه آشپزی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۸ تير ۱۴۰۰
با عرض سلام دوستان هموطن خجالت بکشید اگر آقای رویگری واقعا مشکل نداشتن از غرو خودشو مایه نمیذاشتن من خییییلی ایشون دوست دارم ولی متاسفانه کاری از دست بر نمیاد مسولین کشور تو خدا به فکر این عزیز ودیگر هم وطن های عزیز باشید الان تو بروجرد من یک خانم جوان که حدود بیست هشت ساله بود دیدم که داشت زبا له جمع اوری میکرد که معتا د نبود می گفت کار نیست پدر بی کارسه چهار تا خواهر برادر کوچکتر داره میگفت از کاری که می کنه خجالت ننی کشد چون داره زحمت میکشه برا خانواده مسولین باید فکری بحال مردم کنند از جمله اقایرویگری عزیز
آخرین اخبار