شرکت نفت تکذیب کرد:

تنها ۶ باب جایگاه تک منظوره گاز ارومیه غیرفعال هستند

همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه بصورت شبانه روزی فعال هستند

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ضمن تکذیب خبر مندرج در باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۰ با عنوان " علت تعطیلی جایگاه‌های سوخت در ارومیه چیست؟ " گفت: همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی به صورت شبانه روزی فعال هستند.

مجرد با دعوت از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای جریان سازی مثبت خبری افزود: درحال حاضر ۶ باب جایگاه تک منظوره CNG تحت تملک شهرداری ارومیه به جهت نواقص فنی و ایمنی پر خطر و عدم تمدید قرارداد تامین و نگهداشت با شرکت‌های ذیصلاح غیرفعال هستند.

مجرد خاطرنشان کرد: برابر پیگیری‌های صورت گرفته، شهرداری ارومیه رفع نواقص ایمنی و تمدید قرارداد تامین و نگهداشت جایگاه‌های CNG را در دستور کار خود قرار داده تا بزودی نسبت به فعالیت مجدد این جایگاه‌ها اقدام شود.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و مجموعه اقدام‌های در حال انجام و بدون وقفه و شبانه‌روزی مجموعه عوامل در زنجیره تامین، ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده‌های نفتی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، خوشبختانه با بهره برداری از بزرگترین انبار نفت استان از سال گذشته مشکلی برای ذخیره سازی و تأمین فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

این مقام مسئول با تأکید بر همکاری و همراهی مطلوب عوامل در بخش‌های انتقال جاده‌ای و توزیع سوخت همچون شرکت‌ها، پیمانکاران و رانندگان سختکوش ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای سوخت و مالکان بهره‌برداران و عوامل جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه گفت: نظارت جدی بر خرید بموقع سوخت توسط مالکین جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و ذخیره سازی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.