شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان از انتخابات ۱۴۰۰ درس بگیرند/ اصلاحات به سمت مردم روی بیاورد، وگرنه عبرت تاریخ خواهد شد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: پیروز اصلی انتخابات ۱۴۰۰ ملت ایران بود، زیرا توانست علیرغم این شرایط کرونایی این حجم از مشارکت را به نمایش بگذارد.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت کشور پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: پیروز اصلی این انتخابات ملت ایران بود، زیرا توانست علیرغم این شرایط کرونایی این حجم از مشارکت را به نمایش بگذارد؛ کمااینکه نفوذی‌ها هم  در تلاش بودند تا مشارکت صورت نگیرد.

او ادامه داد: دولت مستقر نشان داد که به دغدغه‌‍ های اصلی مردم بی تفاوت بوده است. این دولتی بود که با حمایت اصلاح طلبان روی کارآمد، موضوعی که در بین خودشان هم باعث اختلاف شد؛ در نتیجه ملت هم به افرادی روی آورد که دغدغه مشکلات مردم را داشتند، البته من نمی‌خواهم بگویم که این به معنی روی آوردن به سمت جریان اصولگراست، بلکه روی آوردن به جریان مردمی و انقلابی است.

شاکری تصریح کرد: رئیس دولت فعلی و شخصیت‌های جریان اصلاحات به شدت در تلاش برای ترساندن مردم  از آقای رئیسی بودند، ولی شاهد بودیم که مردم تشخیص دادند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و آنها باید از این انتخاب مردم درس بگیرند و به سمت مردم روی بیاورند وگرنه خودشان عبرت تاریخ خواهند شد.

انتهای پیانم/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهادر
۲۱:۱۸ ۱۹ تير ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۹ تير ۱۴۰۰
شهید لاجوردی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «به مسئولين بارها گفته‌ام که خطر منافقین انقلاب به مراتب زيادتر از خطر منافقين خلق است، چرا که علاوه بر همه شيوه‌های منافقانه‌ی منافقين، سالوسانه در صف حزب اللهيان قرار گرفته‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۹ تير ۱۴۰۰
عبر ت تاریخ شدند خبر ندارند خودشان را مثل کبک ... فکر میکنند مردم ندیدند شان ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۹ تير ۱۴۰۰
مشکلی نیست اصلاح طلبان می خواهند عبرت تاریخ شوند.شما نگران آینده اصلاح طلبان نباش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۵ تير ۱۴۰۰
کدام مردم دلواپسا یاد بگیرن که رای ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۲۰ تير ۱۴۰۰
دولت و مملکت مال شما اصول گراها ببینیم شما چکاری برای وضع مردم انجام میدین
آخرین اخبار