صدر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت سیزدهم اقدامات بهتری برای مهار کرونا انجام دهد/ اتفاقات اقتصادی کشور روی بهداشت روانی مردم موثر بوده است

فعال سیاسی اصولگرا درباره اولویت های دولت سیزدهم توضیحاتی ارائه داد.

شهاب الدین صدر رئیس خانه احزاب  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم گفت:  شرایطی که الان در کشور هست و عملکرد دولت روحانی باعث شده که مردم با مشکلات جدی مواجه شوند و بسیاری از اتفاقات اقتصادی کشورمان حتی روی بهداشت روانی مردم کشورمان موثر بوده است.

او ادامه داد: طبعا زمانی که نرخ دلار در برابر ریال بالا می‌رود سایر قیمت‌ها هم افزایش پیدا خواهد کرد و مشکلات جدی برای مردم ایجاد خواهد شد؛ لذا یکی از مسائل مهمی که دولت باید به آن رسیدگی کند سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی مردم است. 

صدر افزود: تورم در جامعه ما افزایش چشم گیری داشته و توقع مردم هم در رای دادن به رئیسی این بوده که باعث حل این مشکلات خواهد شد. مساله همه گیری کرونا هم در دنیا به یک مشکل تبدیل شده است و بر روی وضعیت زندگی و کسب و کارها تاثیرات جدی گذاشته است؛ برخی از شغل‌ها در دنیا تعطیل شده و یا با مشکلاتی مواجه شده که البته در مقابل مشاغل الکترونیکی ایجاد شده است؛ اما قطعا باید درباره کرونا اقدامات جدی تری لحاظ شود و سیاست گذاری‌های وزارت بهداشت و دولت حتما اصلاح شود زیرا باید تا الان اکثریت جامعه واکسینه می‌شدند.

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: معتقدم که باید امنیت شغلی در جامعه بالا رود و این تزلزل در اشتغال مردم کاهش یابد. اولویت ابتدایی دولت سیزدهم باید این باشد که ضمن سر و سامان دادن به وضع اقتصادی کشور در کوتاه مدت و میان مدت هم اقدامات اساسی صورت بگیرد تا این وضعیت فعلی کشور تغییر کند. افزایش قیمت مسکن باید کاهش یابد و در عین حال نرخ شغل هم در جامعه افزایش یابد تا در نتیجه آن ازدواج هم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار