عامل تخریب خودرو‌های شهروندان در ارومیه دستگیر شد

سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل تخریب خودرو‌های شهروندان در ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی تخریب و آتش سوزی چندین خودرو در شهر ارومیه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی در نهایت با همکاری ماموران کلانتری ۱۴ مدرس، به فردی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات ضربتی متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به تخریب و آتش زدن ۴ دستگاه خودرو به علت مصرف مواد مخدر و عدم داشتن تعادل روانی، اعتراف کرد.

جوان ۲۶ساله با بیش از ۲هزار میلیارد ریال کلاهبرداری دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری جوان ۲۶ساله با بیش از ۲هزار میلیارد ریال کلاهبرداری با عنوان سبدگردان بورس، خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا افزود: طی تماس‌های تلفنی شهروندان درروز‌های اخیر و همچنین ارجاع پرونده‌هایی به پلیس در خصوص کلاهبرداری از آنان در قالب سبد گردان بورس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب قرار گرفت.

وی افزود: دربررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی با هویت معلوم اقدام به فریب و جذب منابع نقدی هزارو ۵۰۰ نفر در قالب سبد گردان بورس به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال در شهر‌های قم، تهران، تبریز و... با وعده پرداخت مبلغ ۶۰۰هزار ریال سود نقدی ماهانه به ازای هر ۱۰ میلیون ریال، کلاهبرداری و سپس با خاموش کردن گوشی و عدم پاسخ به تماس ها، متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با اقدامات فنی به عمل آمده، در نهایت ماموران انتظامی شهرستان با اشرافیت کامل برموضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی وی را که جوانی ۲۶ساله بود، دریکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی شناسایی ودستگیر نمایند.

کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال در خوی

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 25 دستگاه تولید کننده ارز دیجیتال به ارزش15 میلیارد ریال در شهرستان خوی، خبر داد.

سرهنگ ایرج حسن خانی توضیح داد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در سطح شهر خوی اقدام به ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال نموده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های فنی و تخصصی و هماهنگی های قضائی، در بازرسی از محل مورد نظر 25 دستگاه ماینر به صورت فعال و متصل به شبکه برق شهری مشاهده و کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به ارزش 15 میلیاردی اقلام کشف شده، اظهار داشت: در این راستا  با دعوت از کارشناسان اداره برق  تجهیزات کشف شده جمع آوری و یک نفر دستگیر و پرونده به مرجع قضائی ارسال شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: ایجاد چنین مزارعی معمولا فاقد مجوز بوده و به صورت غیر مجاز از شبکه های برق شهری، صنعتی و کشاورزی استفاده می کنند که درصورت مشاهده برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.