تقدیر از عوامل نظرسنجی صدا وسیمای مرکز ایلام درانتخابات ۱۴۰۰

طی مراسمی با حضورمدیر کل و جمعی از معاونین و مدیران، پرسشگران و پژوهشگران رسانه استانی ایلام، از زحمات و تلاش‌های همکاران واحد پژوهش و سنجش افکار مرکز در ایام انتخابات تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،بازوند  مدیر کل صدا وسیمای مرکز ایلام در این نشست گفت:با تلاش جهادی و گسترده پرسشگران و دست اندرکاران واحد پژوهش و سنجش افکار مرکز ایلام، رسانه استانی توانست پیش بینی دقیقی از نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر وروستا در استان ایلام داشته باشد.

بازوند با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر نتایج نظرسنجی‌های واحد پژوهش و سنجش افکار مراکز صدا وسیما بویژه در استان ایلام متقن‌ترین و قابل اعتماد‌ترین نظرسنجی از بین تمام نظر سنجی‌های صورت گرفته از سوی سایر نهاد‌ها و مراکز مختلف دولتی و غیر دولتی بوده است، افزود: در واقع همین نظرسنجی‌ها پایه، اساس و منشا بسیاری ازتصمیم گیری‌ها در عالی‌ترین سطوح کشور است و اطلاعات مفیدی از وضعیت جامعه را در اختیار سیاست گذاران و مسئولان قرار می‌دهد.

او  بر اهمیت نظر وخواسته مردم درنظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: فلسفه وجودی صدا وسیما مخاطب محوربودن است و همین نظر سنجی‌ها برای ما مشخص می‌کند که مردم چه می‌خواهند و بدنبال آگاهی از نظرات انان، یک پل ارتباطی میان ما و مخاطبان بر قرار می‌شود.

بازوند ضمن تقدیر از سعه صدر، دقت، ظرافت و ظرفیت بالای پژوهشگران و پرسشگران مرکز ایلام اضافه کرد: بدون شک دقت نظر و تلاش‌های خستگی ناپذیر شما، نقش ارزشمندی در مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای داشت.

اسدی مدیر واحد پژوهش و سنجش افکار مرکز نیز در این نشست ضمن قدردانی از همراهی و همدلی همیشگی مدیر کل با مجموعه پرسشگران و پژوهشگران مرکز گفت: همکاران پرتلاش این واحد با شناخت درست و عمیق از وظیفه خود، ماموریت‌های رسانه استانی را به درستی و به نحواحسن به مرحله اجرا رساندند و علیرغم وجود سختی‌ها، دقیق‌ترین نظرسنجی را ارائه کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.