کاهش محرومیت‌های خوزستان با استفاده از بودجه امسال

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری گفت: از ظرفیت و منابع بودجه امسال برای کاهش محرومیت‌های خوزستان استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری گفت: خوزستان از جمله استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود و نیاز است در عرصه‌های مختلف، به خصوص بخش زیرساخت‌های مناطق روستایی و محروم مورد توجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه برای رفع محرومیت زدایی در خوزستان از سوی استانداری رقم زده شده و یا مورد برنامه ریزی قرار گرفته است، افزود: به واسطه توجهی که در این رابطه صورت گرفته، پیش بینی می‌شود امسال اقدامات مناسبی در زمینه محرومیت زدایی و ایجاد زیرساخت‌های روستایی در کشور و استان رقم زده شود.

امید تصریح کرد: امروز با حضور مقامات خوزستان از برخی مناطق روستایی استان بازدید خواهد شد و در نشستی که در پایان سفر برگزار، در خصوص رفع مشکلات و ایجاد هرچه بیشتر اشتغال روستایی و زیرساخت‌های مورد نیاز در استان خوزستان تصمیم گیری می‌شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری در پایان گفت: تلاش می‌شود به واسطه ظرفیت‌های بودجه امسال، سفر امروز به خوزستان پربار و کاربردی باشد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.