امام جمعه موقت بافق:

تاریخ بهترین گواه بر جنایات استکبار جهانی است/ حضور حماسی مردم در انتخابات صدای دشمنان را در گلو خفه کرد

حجت الاسلام قائمی گفت: حضور مردم در انتخابات و شکست توطئه تحریم انتخابات به همت مردم، نشان داد که همچنان تفکر انقلابی در جامعه جاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام قائمی، امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه بافق، به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: این انتخابات و حضور مردم پای صندوق های رای صدای دشمن را در گلو خفه کرد و ثابت کرد که مردم همواره به آرمان‌های انقلاب و نظام همواره پایبند هستند.

امام جمعه موقت بافق تصریح کرد: تاریخ بهترین گواه جنایات آمریکا است و حقوق بشری که استکبار جهانی مدعی آن است خوی دشمنانه و حیوانی دارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یازدهم تیرماه؛ سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت الله صدوقی، بیان داشت: تفکر جهادگونه و شهادت طلبی شهدای محراب از جمله آیت الله بهشتی و آیت الله صدوقی هنوز زنده است و جامعه به برکت خون شهدا مسیر کمال و توسعه را پیش می‌برد.

امام جمعه موقت بافق همچنین به تشریح اهمیت خواندن قرآن در خانواده‌ها پرداخت و افزود: امروز جوانان و نوجوانان بیش از هر چیز باید با ترویج فرهنگ قرآنی زمینه ساز ایجاد یک جامعه‌ای قرآنی و دینی شوند.

قائمی گفت: باید با توسل به قرآن و عمل به کتاب خدا، به تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در فضای مجازی که امروز با آموزش‌های بی ربط به کودکان و نوجوانان آنان را به گمراهی کشانده است، پاسخ دهیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.