انتخابات مهمترین عرصه حضور مردم

استاندار یزد گفت: انتخابات مهمترین عرصه مشارکت و حضور مردم است و مهمترین نقش را در تعیین سرنوشت کشور ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد علی طالبی، استاندار یزد، گفت: تجربه سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده است که در انتخابات می توان تجلی اراده عمومی را شاهد بود و مردم با شرکت در انتخابات می توانند بر روندهای کشور تاثیر گذار باشند.

او افزود: ضرورت ایجاب می کند که تمامی افرادی که دغدغه سرنوشت خود و آینده کشور را دارند در انتخابات حضور پیدا کنند.

طالبی ادامه داد: از ساعت هفت صبح فرآیند رای گیری در ۹۶۶ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۵۳ شعبه انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا آغاز شده است.

استاندار یزد اظهار کرد: بازدید میدانی انجام شده از شعب اخذ رای در سطح شهر و دستگاه‌های ستادی و هیأت‌های نظارت، بیانگر روند مطلوب مشارکت شهروندان در انتخابات است.

او افزود: همچنین نتایج به دست آمده از تماس با فرمانداران شهرستان‌های استان نیز دلالت بر مشارکت مطلوب مردم شهرستان‌های مناطق مختلف در انتخابات دارد.

طالبی تصریح کرد: اطمینان دارم بر اساس تمهیداتی که برای مشارکت مردم اندیشیده شده است بار دیگر حماسه‌ای در دفتر افتخارات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریده خواهد شد.

او افزود: فرآیند رای گیری تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد و ستاد ملی کرونا نیز مجوز تمدید زمان رای گیری تا ساعت دو بامداد را در صورت لزوم صادر کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار