امین‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امیدواریم دولت سیزدهم فارغ از سهم خواهی‌ها کابینه تشکیل دهد

فعال سیاسی اصولگرا درباره اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم توضیح داد.

الهام امین زاده مشاور حقوقی دولت یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: رفع موانع کسب و کار و تولید و صادرات باید در دستور کار سریع دولت قرار بگیرد؛ این موانع می‌تواند اعم از موانع حقوقی و قانونی باشد و راه‌حل مشکلاتی که فعالان اقتصادی رو در روی خود دارند.

او با اشاره به  تشکیل کابینه فراجناحی توسط سید ابراهیم رئیسی هم ادامه داد: اگر اولویت همه افرادی که در کابینه حضور دارند منافع ملی و رفع مشکلات مردم و خدمت به آنها باشد چنین کابینه‌ای محتمل بوده و در مسیر هم افزایی قدم بر خواهد داشت؛ در غیر اینصورت اگر صرفا منافع حزبی و جناحی مد نظر قرار گیرد آسیب زا خواهد بود.

امین زاده افزود: ما می‌توانیم از میان افراد متخصص و متعهد که تجربه لازم را در زمینه اداره یک وزارتخانه دارند بدون توجه به حزب و گرایش سیاسی آنها انتخاب کنیم. ما افراد بسیاری را داریم که منافع ملی و خدمت به مردم برایشان در اولویت قرار دارد. چنین افرادی اگر کنار هم قرار بگیرند می‌توانند به بهترین نحو به کشور خدمت کنند.

مشاور حقوقی دولت یازدهم در پایان گفت: آقای رئیسی از همان روز اول اعلام کرد که به صورت مستقل وارد عرصه رقابت شده است و در حوزه انتخاب همکاران‌شان در دولت سیزدهم به صورت مستقل و با محور قرار دادن شایسته سالاری عمل خواهد کرد و ما امیدواریم که فارغ از سهم خواهی‌ها کابینه را تشکیل دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۰۸:۳۰ ۱۶ تير ۱۴۰۰
درست مثل دولت دوازدهم - گربه ادارات هم عوض شد ...
آخرین اخبار