اطلاعیه اتاق اصناف برای محدودیت های کرونایی درکرمان

با توجه به قرار گرفتن شهر کرمان در وضعیت قرمز اتاق اصناف کرمان اطلاعیه ای در مورد اعمال محدودیت های کرونایی صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی اتاق اصناف کرمان با توجه به اینکه شهر کرمان از روز شنبه پنجم تیرماه در وضعیت قرمز قرار گرفته است و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف در گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای دارای وضعیت قرمز، ستاد استانی کرونا مصوب کرد که گروه‌های شغلی یاد شده تا هنگام رفع وضعیت قرمز، تعطیل کنند، اما با توجه به رایزنی‌های اتاق اصناف و مساعدت استاندار و معاونان وی در کمیته اقتصادی، فقط با فعالیت گروه شغلی ۲ (بجز آرایشگران زنانه و رسته ظروف کرایه) تا ساعت سه بعد از ظهر، موافقت شده است.

بر این اساس، علاوه بر فعالیت صنوف گروه‌ شغلی ۱ که محدودیت فعالیت ندارند، گروه شغلی ۲ فقط تا ساعت سه عصر اجازه فعالیت دارند و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ کلا باید تعطیل باشند.

لذا از تمامی اصناف گروه شغلی ۲ درخواست داریم تا اطلاع بعدی، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود بعد از ساعت سه عصر اقدام نمایند.

 بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و تعزیرات، مرکز بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی، بر اجرای مصوبات ابلاغی نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف، واحدهای صنفی متخلف، جریمه و پلمب خواهند شد.

همچنین روسای اتحادیه‌های صنفی مرتبط با گروه‌های شغلی یاد شده، مراتب فوق را به اعضای تحت پوشش خود، اطلاع داده و بر اجرای دقیق این مصوبات، نظارت کنند.

 مشاغل گروه سه شامل ۱ تالار‌های پذیرایی؛ ۲ استخرهای سرپوشیده وباشگاه های ورزشی؛ ۳ چــایخانــه هاوقهوه خانه هابدون عرضه مواددخانی (این گروه درکل ساعات شبانه روزتعطیل می باشند)؛ ۴ آموزشگاه‌های موسیقی و زبان با حضور ۱۱ نفر؛ ۵ موزه ها، سینماها، تئاترها؛ ۶ مهد‌های کودک و مشاغل گروه چهار شامل ۱ باغ وحش‌ها و شهر‌های بازی؛ ۲ مراکز تفریحی آبی؛ ۳ گیم نت ها می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار