بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۸ تیر؛

رفاقت دیرینه عموپورنگ با رحمت «پایتخت»/ هنرمندان ایرانی به یاد گذشته، خاطرات قدیمی را زنده کردند

در این مطلب پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید. 

رزیتا غفاری بازیگر ایرانی تصویری از خودش در پشت صحنه بازی مافیا را منتشر کرد و درباره آموزه‎هایش از این بازی نوشت.

" بعد از بازی "شبهای مافیا" تغییرات زیادی رو تجربه کردم... هم تلخ بود و هم شیرین..
تو این بازی ، متوجه شدم .. آدمها چقدر تغییر کردن.. اعتماد از بین رفته.. و با وجود تمام حقی که در کلامت جاریه.. چشم در چشمت.. رای به نا حقیت صادر میشه... دیدم و تجربه کردم ، که آدم‌ها یاد میگیرن که دروغ بگن.. و خوب دروغ بگن... کلامی رو می آموزند که نا حق رو حق جلوه بدن...
و اما بخش شیرین ماجرا... به تو یاد میده که بتونی بایستی و حرف بزنی، کمرویی و خجالت از ابراز وجود خودت رو فراموش میکنی.. و از کلمات و جملات به نحو صحیح استفاده می کنی... و به یقین از تو فرد سخنوری میسازه که خودت هم سخت باورش میکنی... و کم کم متوجه حس خوب اعتماد بنفس در وجودت می شی...
تو اون آدم سابق نیستی...
_شاید و مطمئنا در این زمان از جهان که به جبر مجبور به زیستنیم.. آموزش و تمرین "مافیا" ما رو کمک کنه تا بهتر و با چشم باز تری زندگی کنیم"

رزیتا غفاری

داریوش فرضیایی مجری کودک و نوجوان که بیشتر به نام «عموپورنگ» شناخته می‌شود تصویری از خودش در کنار هومن حاجی‌عبداللهی را منتشر کرد و از رفاقت دیرینه‌شان نوشت.

" هومن حاجی عبداللهی
را اکثرا با سریال پایتخت میشناسند در صورتیکه او یکی از بازیگران و گویندگان قدیمی سینما و تلویزیون هست که سالهاست در این عرصه فعالیت میکند ، رفاقت من با هومن به سالها قبل در رادیو برمیگرده روزهایی که هر دومان در برنامه های مختلف زنده رادیو اجرای نقش داشتیم یادش بخیر عروسک « پنگول » و خیلی از شخصیتهای دیگر در برنامه های کودک شبکه ۵ که هومن عزیز یه تنه به همه اونها جان بخشید و‌ در قاب ذهنمان به یادگار گذاشت دمت گرم رفیق که امروز با اومدنت خوشحالمون کردی از خدا برات بهترینها رو آرزو میکنم "

داریوش فرضیایی

پیمان معادی بازیگر معروف سینمایی «ابد و یک روز» که در چند فیلم مختلف همبازی نوید محمدزاده بوده و خوش درخشیده‌اند، تصویری از خودش در کنار حمید علیدوستی را منتشر کرد.

"با حمید علیدوستی عزیز، یکی از بهترین و با اخلاق ترین فوتبالیست های تاریخ، رفیق قدیمی و ناب شعر و فوتبال. (بعد از دیدن فوتبال) "

پیمان معادی

اتابک نادری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون با یادی از گذشته عکسی قدیمی از خودش در تئاتر شهر تهران را منتشر کرد.

" مرداد ۱۳۶۸ ، ازحسی که من نوجوان اردبیلی شیفته تئاتر که با شور و شوقی وصف ناپذیر از دیدن اولین بار این بنای با شکوه هنر ایران زمین گرفته ، از پیکانی که در کنارش ایستاده ام
از رنگ و بوی تازگی تئأتر شهری که هنوز ۱۴ ساله نشده بود ، از حال و هوای محیط آن و و و ... می توان برای این عکس سخن گفت و مطلب نوشت.
ولی خودم ترجیح می دهم بنویسم آرزو =تلاش.
پ.ن:من در این عکس هنوز دیپلم هم نگرفته بودم و از اردبیل برای شرکت در اولین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی (تهران_مبارک)آمده بودم و اولین بار بود که تئاتر شهر را می دیدم ۲۳ سال بعد مدیر آن شدم "

اتابک نادری

حسین سلیمانی بازیگر سینمای ایران تصویری از خودش در حالی که ماسک به صورت دارد را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت و درباره تحمل رنج و سختی نوشت.

" من قبول دارم که
درد و رنج آدما رو بزرگ میکنه.
اما بالاخره اون دکمه ی" من نمیخوام بزرگتر از این بشم، ممنون"
کجاست!؟ "

حسین سلیمانی

مهدی سلطانی سروستانی از پیشکسوتان تلویزیون ایران که با سریال «پدر» درخشید با بارگذاری پستی در صفحه مجازی‌اش از اتمام فیلم‌برداری «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی خبر داد.

" سلام دوستان
امروز هفتم تیرماه هزار و چهارصد آخرین روز تصویر برداری سریال افرا در تهران بود. “افرا” سریالی تلویزیونی است به کارگردانی بهرنگ توفیقی که تصویر برداریش از بیست شهریور هزار و سیصد و نود و نه شروع شد و بیش از نود در صد آن در استان گیلان به ضبط رسید و مابقی در تهران ادامه یافت. یک درام اجتماعی چهل قسمتی ‌که اگر بخواهیم سبکی برایش در نظر بگیریم در قلمرو واقعگرایی‌خانوادگی یا رئالیسم دامستیک جای می‌گیرد.
قهرمانانش گنهکاران بی‌تقصیرند و این واقعیت است که بزهکاری می‌کند. ملودرامی است که تفرعن، عشق، حقارت، جنایت، اعتماد، حسادت، آزمندی، ، جاه‌طلبی و… را در قالب درام به چالش می‌کشد.
سازندگان به جای خلاصه داستان، این متن را ارائه داده اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....».
این سریال پس از طی مراحل فنی و پسا‌تولیدی در کنداکتور پخش قرار خواهد گرفت که زمانش به اطلاع خواهد رسید.
مواظب خودتون باشید
"

مهدی سلطانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که در برنامه‌های عموپورنگ هم نقش آفرینی کرده است با انتشار پستی یاد کودکی‌هایش را تازه کرد.

"صبح به خیر این ویدیو رو فقط هم سن و سالهای من میدونن چیه من که رفتم تو خاطرات و کلی خوشحال شدم. پس:کوچکترا نبینن که بعدا نیان بنویسن خب که چی؟ اونایی هم که خاطراتشون زنده شد یه خبری بدن "

کمند امیرسلیمانی

محسن تنابنده که بیشتر با نقش نقی معمولی در «پایتخت» شناخته می شود تصویری از چند کودک در حال خوردن بستنی را منتشر کرد.

" تابستون "

محسن تنابنده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۸ تير ۱۴۰۰
از زانیار خسروی و ایهام هم بذارین
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از 2 بهمن 99 برای همیشه
۲۳:۲۰ ۱۰ تير ۱۴۰۰
موافقم
آخرین اخبار