بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۷ تیر؛

عکس تنها بانوی دریانورد ایرانی در استوری خانم بازیگر/ تبریک تولد نرگس آبیار به الناز شاکردوست/ تصویری که امیرمحمد از خود و پدرش منتشر کرد

در این مطلب پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید. 

 

ایوب آقاخانی، بازیگر و کارگردان تئاتر با اشتراک گذاشتن تصویری از پشت صحنه یک برنامه جدید در صفحه‎اش نوشت:

"اینهم از برگ اول که اولین برگش با دوستان خوبم ورق خورد؛آشای عزیز و مهربان و خوش قلب و وحید دوست داشتنی و توانا…زندگیتان آغشته با کتاب…منتظر «برگ اول» از شبکه ی «آی فیلم» باشید"

پست جدید ایوب اقاخانی

 

مهدی سلطانی سروستانی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در فضای مجازی درباره سریال افرا نوشت:

"سلام دوستان
امروز هفتم تیرماه هزار و چهارصد آخرین روز تصویر برداری سریال افرا در تهران بود. “افرا” سریالی تلویزیونی است به کارگردانی بهرنگ توفیقی که تصویر برداریش از بیست شهریور هزار و سیصد و نود و نه شروع شد و بیش از نود در صد آن در استان گیلان به ضبط رسید و مابقی در تهران ادامه یافت. یک درام اجتماعی چهل قسمتی ‌که اگر بخواهیم سبکی برایش در نظر بگیریم در قلمرو واقعگرایی‌خانوادگی یا رئالیسم دامستیک جای می‌گیرد.
قهرمانانش“ گنهکاران بی‌تقصیرند” و این واقعیت است که بزهکاری می‌کند. ملودرامی است که تفرعن، عشق، حقارت، جنایت، اعتماد، حسادت، آزمندی، ، جاه‌طلبی و… را در قالب درام به چالش می‌کشد.
سازندگان به جای خلاصه داستان، این متن را ارائه داده اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است....».
این سریال پس از طی مراحل فنی و پسا‌تولیدی در کنداکتور پخش قرار خواهد گرفت که زمانش به اطلاع خواهد رسید.
مواظب خودتون باشید
"

توضیحات مهدی سلطانی درباره سریال افرا

 

امیرمحمد متقیان، بازیگر شناخته شده در فیلم  و سریال های کودک و نوجوان، تصویری از خود و پدرش را در استوری منتشر کرد.

امیرمحمد و پدرش

 

علیرضا خمسه، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، تصویری از خود و چند تن از هنرمندان را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

هنرمندان ایرانی

 

نرگس ابیار، کارگردان شناخته شده سینما، با اشتراک گذاشتن استوری زیر در صفحه‎اش تولد الناز شاکردوست را تبریک گفت.

تبریک تولد ابیار به شاکردوست

 

آناهیتا همتی، بازیگر سریال های «خانه به دوش» و «ترش و شیرین» د ر جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از اولین دختر دریانورد ایرانی منتشر کرد.

اولین بانوی دریانورد ایرانی

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار