عوامل برگزار کننده کنکور غربالگری می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از غربالگری عوامل برگزار کننده کنکور با گرفتن تست کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، ایرج بیت اللهی، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: غربالگری عوامل برگزار کننده کنکور با گرفتن تست کرونا انجام خواهد شد و داشتن اتاق ایزوله برای بیماران خاص و اتاق قرنطینه برای بیماران کرونا در تمامی حوزه‌ها الزامی است.

بیت اللهی افزود: سلامت داوطلبین بالاترین اولویت در برگزاری کنکور است و برگزاری کنکور در حوزه‌ها منوط به تأییدیه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری در حوزه‌های امتحانی توسط بازرسان بهداشت است.

او گفت: شرط برگزاری آزمون کنکور در حوزه ها، تأیید بازرسان بهداشت هر منطقه است و تمامی عوامل برگزار کننده کنکور ۱۴۰۰ باید تست کرونا داده باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان افزود: کنکور امسال در ۱۳ منطقه آموزشی استان و در رشته‌های ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان در تاریخ ۹ الی ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود که میناب و بندرعباس با سه هزار و ۶۰۰ داوطلب بیشترین سهم را در کنکور دارد.

بیت اللهی گفت: در کنکور امسال حدود ۲۸ هزار داوطلب شرکت می‌کنند، که از این تعداد، ۱۹ هزار و ۸۳۹ در حوزه‌های آموزش و پرورش آزمون خواهند داد.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: کروناویروس ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.