امام جمعه بافق:

جاذبه ولایت مردم را پای صندوق‌های رای کشاند

حجت الاسلام سعادت فر گفت: میزان مشارکت با توجه به شرایط کشور خوب بود، این حضور و انتخاب اصلح مثل پرتاب موشک بالستیک در قلب کاخ سفید بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در انتخابات، گفت: انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور با رای پاک مردم انجام شد.

او تصریح کرد: میزان مشارکت با توجه به شرایط کشور خوب بود، این حضور و انتخاب اصلح مثل پرتاب موشک بالستیک در قلب کاخ سفید بود و جاذبه ولایت، مردم را پای صندوق‌های رای کشاند.

امام جمعه بافق با تشریح برخی از دلایل پائین بودن مشارکت مردم نسبت به دوره‌های قبل و برخی از کشورها، گفت: شیوع کرونا، بی تدبیری در حل مشکلات مردم و جنگ روانی سنگین دشمن علیه نظام و مدیریت ضعیف در برگزاری انتخابات از مهمترین دلایل پایین مشارکت بود.

او افزود: بعضی‌ها هم از رای مردم و مثل رژیم صهیونیستی ایادی استکباری جهانی سوختند و نتوانستند این حضور را تحمل کنند.

امام جمعه بافق گفت: افراد روزی رای می‌آورند و روزی می‌روند، باید خط فکری آن‌ها را شناخت چرا که انقلابی بودن به تبری جستن از تفکر غربگرایان است.

حجت الاسلام سعادت فر همچنین خود با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهاد آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش، بیان داشت: اختلافات در خانواده و جامعه پیش می‌آید، با گذشت و گفتگو آن را حل کنیم که اگر نشد، آخرین مرحله دادگستری باشد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی بافق در حوزه شیلات، گفت: آبزی پروری و شیلات در کویر بافق ظرفیت‌های بالایی است که می‌توان با سرمایه گذاری در آن توسعه و رونق اشتغال و اقتصاد را فراهم کرد.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: شهروندان بافقی در کنار برخی از مشاغل می‌توانند از ظرفیت شیلات در مرکز ملی آبزی پروری بافق بهره گیری کنند و با حضور در جهاد کشاورزی برای مشارکت در طرح‌های اقتصادی این بخش هم فعالیت کنند.

او بیان کرد: موضوع شیلات در شهرستان بافق یک موضوع مهم اقتصادی است که مردم هم به طور صنعتی و هم به صورت خانگی با گرفتن مجوز می‌توانند کار آفرینی کنند.

حجت الاسلام سعادت فر همچنین از جوانان بافقی که مشکل زمین دارند خواست با ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن برای دریافت زمین اقدام کنند تا مشکل مسکن آنان حل شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۰
درسته