امام جمعه رستاق:

انتخابات دربردارنده‌ی یک پیروزی و یک هشدار بود

حجت الاسلام والمسلمین دلاوری گفت: انتخاب شخصی مومن و دارای روحیه جهادی در انتخابات و نه گفتن به احزاب تحریم کننده داخلی و خارجی،پیروزی مهمی برای کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دلاوری، امام جمعه رستاق انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در ۲۸ خرداد را دربردارنده پیروزی و هشدار دانست و گفت: آگاهی و بصیرت مردم در انتخاب کردن شخصی مومن و انقلابی و با روحیه جهادی در کنار نه گفتن به احزاب تحریم کننده داخلی و خارجی یک پیروزی بسیار مهم برای ملت ایران است.

او افزود: البته کاهش مشارکت هم که عده‌ای اعتراضشان را به عملکرد دولت با نیامدن پای صندوق رای ابراز کردند؛ هشداری است که نباید نادیده گرفته شود.

امام جمعه رستاق با تبریک هفته قوه قضائیه به کارکنان و کارمندان این قوه بیان کرد: دستگاه قضا ضامن امنیت و اجرای قانون، عدالت، احکام و حدود اسلامی است و با توجه به اینکه سند تحول قضایی بر اساس گام دوم انقلاب و با هدف رضایت مندی مردم نوشته شده؛ کسی که برای مسند ریاست قوه قضائیه انتخاب می‌شود باید این راه را ادامه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین دلاوری به تفسیر آیه ۱۸ از سوره مبارکه لقمان پرداخت و اظهار داشت: پروردگار متعال در این آیه از قرآن کریم از زبان لقمان حکیم، دو صفت بسیار زشت که مایه از هم پاشیده شدن روابط صمیمانه اجتماعی است اشاره می‌کند که یکی تکبر همراه با بی اعتنایی به مردم است و دیگری غرور و خودپسندی ناشی از موهومات و خیالات و بلند پروازی‌ها ست.

امام جمعه رستاق با بیان حدیثی از امام امیر المومنین علی علیه السلام تصریح کرد: به فرموده امام متقیان علی علیه السلام، اگر انسان طالب نجات است باید از غفلت و بیهودگی دور شود و همواره ملزم کوشش و مجاهدت باشد.

خطیب جمعه رستاق حوادث تلخ نیمه اول تیرماه را در طول سال‌های انقلاب یادآور شد و اظهار داشت: ترور رهبر معظم انقلاب، به خاک و خون کشیدن شهید مظلوم بهشتی و یارانش و شهادت شهید محراب دیارمان و نیز حادثه خونین هواپیمای مسافربری نمونه‌ای از جنایات آمریکاست که به طور مستقیم و یا به طور غیر مستقیم با حمایت از منافقین در کشور ما رقم خورده است و این حوادث نشان داد حقوق بشر آمریکایی به چه صورت است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.